Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #1 Skrevet 27. november 2014 Bestevenninnen min satt inn egg for 13? dager siden og skal vel teste i morgen. Hun skulle primært hatt mensen som er klokkeklar på tir/ons, men ikke kommet. Tok en test i dag, men var negativ! Det er allikevel håp???? Håper bare så INDERLIG at de lykkes denne gangen og har godfølelsen🙏 Anonymous poster hash: 40315...ba1
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #2 Skrevet 27. november 2014 Hvis hun ble befruktet for 2 uker siden så kan det kanskje være det er litt tidlig? Noen får positiv test en uke etter befruktning, andre får ikke positiv test før mange uker på overtid, så det er fullt mulig hun er gravid HCG stiger ikke alltid like fort bestandig. Husker naboen testet og testet, testene var negative, men ingen mens. Til slutt tok hun UL, og inni magen var det en liten kar på 11 uker Uteblitt mens er jo gjerne første tegn på graviditet, så kanskje hun skal vente noen dager og teste på nytt da Lykke til til venninnen din Anonymous poster hash: 6c9db...108
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #3 Skrevet 27. november 2014 Tviler på at det er noe håp dessverre. Jeg var mye inne på Ønskebarn forumet da jeg var prøver, og i alle tilfellene jeg leste om der folk ble gravide, så testet de positivt før 14 dager. Selv testet jeg positivt 7 dager etter innsetting. Men det er jo ikke umulig. (Satser på at det utsagnet betyr lykke, det var det hun som utførte innsettingen sa til meg den gangen jeg ble gravid og forholdene så veldig dårlig ut. ) Anonymous poster hash: 62e9b...c58
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #4 Skrevet 27. november 2014 Takk for svar!! Flere? Anonymous poster hash: 40315...ba1
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #5 Skrevet 27. november 2014 Jeg har vært til ivf nå nylig. Om den ikke er positiv i morgen, så skal hun vente 2 dager å ta en ny. Om den er negativ da også gikk det ikke denne gangen..... Hun burde fått positiv i dag om hun er gravid, så tviler på at det er noe dessverre. Mensen kan være utsatt pga medisiner. Selv testet jeg på dag 7 etter innsett (negativ) og dag 14. På dag 14 var den sterkt positiv. Om hun har noen på frys er det ikke lenge ti hun kan sette inn på nytt da Ikke vanlig å få det til på første forsøk Anonymous poster hash: 02a25...a2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå