Gå til innhold

Det var ubehagelig men det måtte til....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Naboens hund har drevet meg til vannvid de siste ukene. Kommer ut å bjeffer i et sett til alle døgnets tider. Det har blitt et problem for meg, fordi soveromsvinduet mitt er ikke langt unna. Snakket med Mattilsynet men fikk beskjed om å ringe til politiet og det gjorde jeg. De skal ta en telefon til naboen å si at de har fått melding om støy og det skal være anonymt. Glad for det er jeg og håper at det vil hjelpe.

Syns du det var dumt at jeg ringte? Jeg har ikke snakket ned naboen, fordi det ikke går ann å snakke med dem, de bryr seg ikke om det du sier.

Anonymous poster hash: 09166...b80

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt greit at du ringte!

Her har naboene også fått klager på hunden sin tydeligvis, for den stadige bjeffibgen har stoppet (de har ikke hunden ute i hagen lenger). Deilig å få ro!!!

Anonymous poster hash: 07de7...e55

Skrevet

Helt greit at du ringte!

Her har naboene også fått klager på hunden sin tydeligvis, for den stadige bjeffibgen har stoppet (de har ikke hunden ute i hagen lenger). Deilig å få ro!!!Anonymous poster hash: 07de7...e55

Så bra! Ro er så deilig. Jeg håper at det vil hjelpe og at jeg slipper å høre bjeffingen.

Blir det dumt å ringe politiet tilbake å bare høre hva naboen sa osv? Blir kanskje dumt ja...

Anonymous poster hash: 09166...b80

Skrevet

Det synes jeg er helt greit. Verre med kusinen min som fikk flere klager fra borettslaget om barneskrik. Og at "det måtte det bli en slutt på". En ting er gjøre noe med 4åringer som springer rundt, hyler og herjer i ivrig lek. Litt verre med et spedbarn på 5 uker med kolikk og diverse andre plager :P

Anonymous poster hash: a8a1c...faf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...