Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #1 Skrevet 27. november 2014 Er det verdt pengene? Kjøpte rens, fuktighetskrem og foundation i går... Ble jo 1500 kr.. Håper jeg ikke er blitt lurt hehe. Anonymous poster hash: 048b2...6bf
mille260 Skrevet 27. november 2014 #2 Skrevet 27. november 2014 Produktene er gode.. Vært veldig fornøyd. Bruker de ikke lenger pga pris. Syns det ble litt dyrt
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #3 Skrevet 27. november 2014 jeg er ikke imponert. Anonymous poster hash: bbe00...d35
Chl85 Skrevet 27. november 2014 #4 Skrevet 27. november 2014 Synes det er overpriset sminke. Prøvde sheercover mineral sminke og det var like bra som Mary Kay sin, bare til 1/3 del av prisen. Kjøpte en sånn "vidunder" krem fra Mary Kay som visstnok ble brukt på brannskadeavdelingen på Ullevål.... Skulle være ekstremt fuktighetsgivende(bivoks greier)... Synd at jeg synes spenolen gjør en bedre jobb på tørre hender. Mary Kay er absolutt ikke dårlig, bare sinnsykt overpriset. Kan jo hende det funker veeeldig bra på din hud? Men jeg tror disse selgerne baserer seg på en slags placebo effekt... Du blir overbevist om at dette er fantastisk og ser derfor forbedringer;) Men det er fra kyyyniske meg da, he he
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #5 Skrevet 27. november 2014 Forever sine produkter er mye bedre, billigere også Anonymous poster hash: c6262...d3c
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #6 Skrevet 27. november 2014 Jeg fikk utslett av et par av kremene Men elsker maskaraen fra MK Anonymous poster hash: dae71...cdc
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #7 Skrevet 27. november 2014 Synes det er overpriset sminke. Prøvde sheercover mineral sminke og det var like bra som Mary Kay sin, bare til 1/3 del av prisen. Kjøpte en sånn "vidunder" krem fra Mary Kay som visstnok ble brukt på brannskadeavdelingen på Ullevål.... Skulle være ekstremt fuktighetsgivende(bivoks greier)... Synd at jeg synes spenolen gjør en bedre jobb på tørre hender. Mary Kay er absolutt ikke dårlig, bare sinnsykt overpriset. Kan jo hende det funker veeeldig bra på din hud? Men jeg tror disse selgerne baserer seg på en slags placebo effekt... Du blir overbevist om at dette er fantastisk og ser derfor forbedringer;) Men det er fra kyyyniske meg da, he he Da har ullevål noe å lære for på branskadeavdelingen i Bergen (som er den ledende i Norge) sverger de til spenol Anonymous poster hash: 82dca...467
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #8 Skrevet 27. november 2014 Har også prøvd noe fra MK, tålte ikke produktene, fikk eksem fikk heller ikke bytta inn produktene. Useriøst og dyrt.. sverger heller til forever living Anonymous poster hash: 46b1f...1de
Gjest Sekretøsa Skrevet 27. november 2014 #9 Skrevet 27. november 2014 Jeg bruker foundation derfra, synes den er ekstremt god! Men det er det eneste jeg har prøvd og da...
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #10 Skrevet 27. november 2014 fornøyd med håndkremen. men produktene inneholder parabener. har også lest at produktene de selger i Kina er testet på dyr. Anonymous poster hash: 4df6c...5b5
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #11 Skrevet 27. november 2014 Jeg var på et sånt party en gang,og ble forsøkt vervet som selger. Undersøkte litt rundt selskapet,og ble sjokkert! Jeg har ikke erfaring med produktene, for det er helt uaktuelt for meg å støtte et selskap som opererer på den måten som Mary Kay gjør. Hvis dere søker opp informasjon om selskapet vil dere oppdage at det finnes støttegrupper for "MaryKay survivors" Dvs. at mange tidligere ansatte, som har kommet seg ut av selskapet, og opplever at de trenger en støttegruppe for å bearbeide opplevelsen... Se f.eks her: https://groups.yahoo.com/neo/groups/MKSurvivors/info http://www.pinktruth.com/about-pink-truth/ Eller søk selv,det finnes haugevis av sider... Anonymous poster hash: de9d6...661
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #12 Skrevet 27. november 2014 Anbefales IKKE! Hilsen hudterapeut Anonymous poster hash: 16faf...ddc
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #13 Skrevet 27. november 2014 Anbefales IKKE! Hilsen hudterapeut Anonymous poster hash: 16faf...ddc Hvorfor ikke? Anonymous poster hash: 871c0...791
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå