Gå til innhold

fin vesker

Den perfekte mor, påan igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har egentlig slutta med veske, men kjenner av og til at det kan være greit. Hvilke vesker er pene, gode og praktiske?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker sjeldent veske (er liksom et lommemenneske) men siden alle rundt meg mener det er galskap har jeg fått noen alikevel. Har en fra mulberry. Den er ikke så stor, men har verdens mest praktiske lommer langs hele fremsiden og baksiden (mellom utsiden og foret liksom...) har også en fra Michael kors som ikke har den svære logoen på. Bare en liten hengelås (som irriterer meg fordi den ikke har noen funksjon) med MK på... De to er vel de jeg liker best.

Har ikke nok peiling til å vite hva de heter så jeg kunne vist deg link....

Skrevet

En liten hengelås som irriterer deg? Nøkkel? Nei? Klipp den av!

Anonymous poster hash: e9128...1ca

Skrevet

Takk for tips. Jeg liker godt michael kors, men "alle" har den jo.

Skrevet

Man klipper ikke, jeg gjentar, IKKE i uskyldige vesker!!!

Barbarer :o

Skrevet

Man klipper ikke, jeg gjentar, IKKE i uskyldige vesker!!!

Barbarer :o

Det var en så typisk deg kommentar at jeg fikk litt kaffe i nesen, faktisk 😝

Skrevet

Der er nøkkel til den, men dersom jeg tar den bort vil der være en metallhempe der uten mål og mening og da ville jeg irritert meg over den. Irriterer det deg at jeg irriterer meg?

Skrevet

Der er nøkkel til den, men dersom jeg tar den bort vil der være en metallhempe der uten mål og mening og da ville jeg irritert meg over den. Irriterer det deg at jeg irriterer meg?

Hahaha! Nei, det irriterer meg overhodet ikke, jeg prøvde bare å være litt løsningsorientert. ;-)

For egen del har jeg ingen fin-vesker, som jeg antar HI forsøkte å skrive i overskriften sin, jeg har ikke bruk for det. Jeg bruker aldri veske uansett. 

Skrevet

hehe, nei, jeg mente fine vesker, men jeg fikk ikke til å redigere i overskriften ;)

Skrevet

Jeg har bla marc by marc jacobs natasha mini (ønsker meg den som ikke er mini og :P). Perfekt når jeg bare skal ha med mobil, nøkler og lommebok. Er egentlig lommemenneske, men har skjønt at det ikke alltid ser så lurt ut med stappa lommer :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...