Gå til innhold

1. trimester og føler meg helt elendig!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

8 uker på vei. Blir bare verre og verre. Kvalm, sliter med å få i meg mat og drikke. Helt ferdig når jeg kommer fra jobb. Har konstante frysninger som gjør at jeg er usikker på om jeg holder på å bli syk, eller om det følger med alt det andre... Lever mitt liv på sofaen og baderomsgulvet. Flere som har/har hatt det slik? Blir så engstelig for om noe er galt...

Anonymous poster hash: b49de...451

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jesssda.... Sånn har jeg hatt det med begge mine... Kom til uke 6-7 så slo kvalmen inn(og morgenkvalme tror jeg er en myte) fordi den varer døgnet rundt!!.... Alle som jeg har pratet med sier det samme. Kvalm uansett om du våkner på natta for å gå på do ;)

Itillegg var jeg så trøtt at jeg la meg kl 20 på kvelden, for var ubeskrivelig trøtt. :sovne:

Hadde generelt mye vondter, kvalme og ekstremt lite energi. Fikk bare i meg iskald bramhults appelsinjuice, Yoghurt med revet ingefær(visstnok bra mot kvalme, men smaker jo hinsides vondt), og kanskje en salt kjeks eller 2. 

Så gikk det over mellom uke 13-15 og fikk litt mer energi og matlyst tilbake ;)

Høres heeelt normalt ut, men klart er du oppriktig bekymret, så spør om en ekstra kontroll ;) 

Lykke til videre. :P

Skrevet

Høres helt normalt ut, jeg hadde det akkurat likt. Ga seg heldigvis da 1. trimester var over og resten av svangerskapet var herlig! Men er du bekymret for at noe er galt, ta en telefon til legen. 

Anonymous poster hash: 9a685...130
Skrevet

Jesssda.... Sånn har jeg hatt det med begge mine... Kom til uke 6-7 så slo kvalmen inn(og morgenkvalme tror jeg er en myte) fordi den varer døgnet rundt!!.... Alle som jeg har pratet med sier det samme. Kvalm uansett om du våkner på natta for å gå på do ;)

Itillegg var jeg så trøtt at jeg la meg kl 20 på kvelden, for var ubeskrivelig trøtt. :sovne:

Hadde generelt mye vondter, kvalme og ekstremt lite energi. Fikk bare i meg iskald bramhults appelsinjuice, Yoghurt med revet ingefær(visstnok bra mot kvalme, men smaker jo hinsides vondt), og kanskje en salt kjeks eller 2. 

Så gikk det over mellom uke 13-15 og fikk litt mer energi og matlyst tilbake ;)

Høres heeelt normalt ut, men klart er du oppriktig bekymret, så spør om en ekstra kontroll ;) 

Lykke til videre. :P

Takk for svar :) vet jo at dette høres normalt ut, men at det er mulig å bli så tappet for energi var jeg ikke forberedt på...kvalmen er grei (og ja den er der HELE døgnet), men synes det er litt ekkelt med de frysningene... Men det følger vel kanskje av at kroppen har lite energi. Men ja, man blir jo engstelig for alt mulig nå.... Skal be om en ekstra legesjekk for sikkerhetsskyld :)

Skrevet

Høres helt normalt ut, jeg hadde det akkurat likt. Ga seg heldigvis da 1. trimester var over og resten av svangerskapet var herlig! Men er du bekymret for at noe er galt, ta en telefon til legen.  Anonymous poster hash: 9a685...130

Takk for svar :) veldig godt å høre at det høres normalt ut! Men skal ta tipset ditt og bestille en legetime. Kanskje det kan være litt beroligende...:)

Skrevet

Noen flere med erfaringer? Tips til hva som kan hjelpe?

Skrevet

Dytter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...