Gå til innhold

Noen fra Bergen her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det meningen at supportere skal være realistiske da? Nei! En ekte supporter skal støtte laget i tykt og tynt, uavhengig av resultater. Her heier vi først og fremst på god fotball!

Og å si "der de hører hjemme" når det er 27 år siden sist, er rimelig tragisk sagt. Fullstendig tåpelig av de få fansene som gjorde seg til idioter i dag - det betyr ikke at de titalls tusen andre supporterne er like idiot.

Jævlig kjipt at de rykket ned, like fullt vel fortjent for Mjøndalen å rykke opp, gratulerer til dem!

Hilsen en ekte Brannsupporter som skal være med på å heie laget frem til våren selv i 1. div. Det er nå de trenger det mest!

Håper for øvrig de kvitter seg med ledelsen (RBH) som støtt og stadig gjør feilvurderinger slik at det kanskje kan bli litt styrke i på den fronten også. Gjør de det så kan jeg garantere at hjemmekampene til Brann er utsolgt fra første kamp.

Ellers blir det kjekt å følge tre lag fra Bergensområdet i samme liga! Heier på opprykk for hele gjengen :D

Etter hele denne sesongen så er det helt tydlig at Brann hører hjemme i 1.divisjon jo!

De er rett og slett ikke gode nok for Tippeligaen,å som resultat av det så rykker de selvsagt ned der de hører hjemme!

Anonymous poster hash: 1a586...884

Helt enig i at det har vært en elendig sesong, reagerte mer på "endelig der de hører hjemme" - skulle de bare ha hoppet rett ned i begynnelsen av sesongen da?

Klart de fortjente å rykke ned nå, men det er jo noen år siden sist de hadde en sånn sesong. Derfor min kommentar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Supportere er supportere, og brann er brann. Hadde man ikke støttet brann når de mest trenger der, da er det ikke ekte supportere spør du meg :-) men å oppføre seg kan vell alle være enig i at man bør:)

Satser på bedre lykke neste år.

Mitt❤️Står i BRANN

Anonymous poster hash: 756c4...28b

Skrevet

Jeg er bergenser og bryr meg midt i ræven at brann røk ned! Norsk fotball er uansett elendig,

Anonymous poster hash: fe28d...148

Skrevet

Fordi supporterene til brann er til å spy av!

De er så kjepphøye at det er kvalmenes,å de tar alltid seieren på forskudd!

De står gjerne å synger " vi vinner serien i år" selv om de ligge nest sist på tabellen,å det er bare utrolig irriterenes!

Godt å se supporterene lide nå!

Kanskje de lærer seg å være mindre kjepphøye nå?

Anonymous poster hash: 1a586...884

En bergenser er pr definisjon kjepphøy 😜

En bergenser er ikke særlig mer kjepphøy en andre i dette landet, men dialekten får de til å høres slik ut ;)

Skrevet

Er ikke bare bergensere som er brann-fan, og ikke alle supportere er kjepphøye! De har spilt fler gode kamper enn dårlige kamper de siste årene, de har vunne cupen og Tippeligaen blant annet. Selv om de har spillt elendig denne sesongen støtter man laget sitt uansett! Ellers kan man ikke kalle seg ekte brann-supporter!

Brann ❤️

Anonymous poster hash: 3f9f7...df3

Skrevet

De har spilt fler gode kamper enn dårlige kamper de siste årene

Brann ❤️

Si en eneste kamp hvor de har spilt bra det siste året?

Anonymous poster hash: b3a9c...bc6

Skrevet

:fnise:

Skrevet

De har spilt fler gode kamper enn dårlige kamper de siste årene

Brann ❤️

Si en eneste kamp hvor de har spilt bra det siste året?

De spilte da ganske bra da de slo Rosenborg i august! Men nå skrev jeg de siste årene, ikke bare dette året! Ja, de har spilt veldig dårlig dette året, det er jo derfor de rykker ned, men det betyr ikke at de hører til i Adeccoligaen som mange skriver!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...