Gå til innhold

Juhuuuu, vi skal til California :))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har booket tur til San Fransico, skal kjøre highway 1 til LA, og innom Las Vegas.

Noen som har gjort dette, og kan fortelle litt?

Anonymous poster hash: 4b327...ab2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende :) Henger meg på tråden for dette er noe vi har fantasert om også :)

Anonymous poster hash: 4ce2a...209
Skrevet

Vi kjørte fra LA via Las Vegas,grand canyon, Utah og sacramento til San Francisco, fantastisk tur. San Francisco er den beste byen jeg vet om. Få med dere Alcatraz og alle de fine gatene/husene/trikkene og ikke minst height/ashbury.

Gran Canyon er verdt å få med seg.

Anonymous poster hash: cb7c4...83b

Skrevet

Og ta med deg jakke til SF... kald vind.

Fineste turen er fra sf til la. Legg opp til stopp på veien. Altså ikke kjør på en dag. Da blir det bare kjøring.

Anonymous poster hash: 111bf...ea2

Skrevet

Vi kjørte fra LA via Las Vegas,grand canyon, Utah og sacramento til San Francisco, fantastisk tur. San Francisco er den beste byen jeg vet om. Få med dere Alcatraz og alle de fine gatene/husene/trikkene og ikke minst height/ashbury.

Gran Canyon er verdt å få med seg.

Anonymous poster hash: cb7c4...83b

Vi tok omtrent den samme runden for for 13 år siden. Jeg skulle gjerne vært der igjen. San Fransisco er favoritten!! + De små, koselige byene rundt omkring! :) Eeeeeeeeeeeelsket USA! Hyggelige mennesker og mye interessant å se!

Skrevet

Vi kjørte high way 1for tre år siden med tre dmå barn. En utrolig flott tur. Vi la inn tre overnattinger på veien. Passet på å bo på hotll/motell med basseng. Ungene bodde i vannet på hvert stopp.

Mange små koselige steder å kjøre innom.

Vi var der LA i fire netter, men det er egentlig ikke noe spesielt fin by, men det er jo mange attraksjoner der, då dagene går om man skal ha med seg noen.

SF er jo en helt fantastisk by, med masse sjarme. Vi gikk lange turer gatelangs og bare nøt atmosfæren.

Vi var i en park på utsiden av SF, det er det gedigne red woods. Ungene syntes det var spennende å leke gjemsel inni trærne.

Ellers var vi i Yosemite, den nasjonalparken kan virkelig anbefales.

Ellers brukte vi mange av dagene til masse småting. Som minigolf, since museum, stranda, biltreff, shopping og lekeplasser.

Dere er virkelig heldige. Kos dere masse.

Anonymous poster hash: a4b0c...8da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...