Gå til innhold

Hadde dere latt barnet bli med pappan på ferie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han synes jeg er ei hurpe og at jeg på en misforstått måte beskytter barnet vårt mot han. Han er min ex pga mange ting, bl.a utroskap med flere fra hans side, enorm sjalusi og kontrollbehov og da vi fikk barn falt han tilbake til gamle synder med å røyke hasj.

Veldig lite romantisk historie mellom oss, ONS som ikke skulle bli noe mer, men da jeg ble gravid fant vi ut at vi skulle iallfall prøve. Men det gikk ikke så bra.

Uansett, nå vil han dra med ungen til hjemlandet(Equador) sitt. Foreldrene hans har bare møtt ungen to ganger og han er nå 6 år. Jeg orker ikke tanken på det, derav en hurpe i følge han. Det er pga lite og uregelmessig samvær, hans oppførsel da vi var der for 5 år siden..og fordi han generelt er en uansvarlig far, synes jeg.

Dessuten likta han navnet til ungen lenger da han var rundt året, synes det var for lite sør amerikansk..presset på for å få det forandret men da det ikke gikk så fant han heller ut at han heller kaller ungen noe annet og sier til ungen at for pappa og pappa sin familie heter du...

Jaja, kall meg gjerne en hurpe, men blir så lei av dette. Han har masa om å reise i flere år nå,kan han ikke bare ta få besteforeldrene hit da har jeg sagt, men det er visst et latterlig forslag.. Ikke vil jeg reise dit ned heller..

Anonymous poster hash: 27863...2b3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanskelig å svare på uten å kjenne både deg og mannen, se begge sider av saken for å si det sånn.

Jeg hadde ikke hatt noen betenkeligheter med å sende barna mine med pappaen deres på ferie til utlandet, men det er selvfølgelig fordi jeg vet at han er en minst like god pappa som jeg er mamma og jeg stoler 100% på at han vil passe godt på dem.

I din situasjon, sånn som du forklarer den, hvor du overhodet ikke stoler på at pappaen tar godt nok vare på ungen ville jeg satt meg helt på bakbeina og nektet jeg også (selv om jeg har forståelse for at besteforeldrene ønsker å se barnet de også).

Anonymous poster hash: 7954d...4e3
Skrevet

Ut fra din beskrivelse; nei. Ikke før barnet var gammelt nok til å ta en ordentlig beslutning selv og uttrykte ønske om å dra. Tolvårsalderen, kanskje.

Anonymous poster hash: fe4f4...b25
Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: 1eecc...f6b

Skrevet

Ut fra din beskrivelse i dette innlegget: NEI, aldri i verden. 

Anonymous poster hash: 146cc...b9a
Skrevet

Nei, absolutt ikke.

Anonymous poster hash: b9bea...057
Skrevet

Nei ikke utifra det jeg leser her.

Skrevet

Ikke pokker.

Anonymous poster hash: dc2cc...242

Skrevet

Det barn trenger mest av alt er ikke penger, ikke status, ikke noen å beundre, det er kjærlighet. For meg høres det ut som den fyren der ikke har så veldig stort overskudd på akkurat det. BF eller ei, akkurat det er så pass viktig at for meg ville mangel på kjærlighet være like alvorlig som mangel på mat. En mann som ikke kan gi barnet den kjærlighet barnet trenger ville jeg aldri overlatt barnet til.

Anonymous poster hash: 77a23...506
Skrevet

Aldri i livet!

Anonymous poster hash: 10843...374

Skrevet

Når man tenker på alle de ungene som ikke er kommet tilbake og så lite hjelp det er for å barna hjem igjen. Så NEI, ALDRI I VERDEN.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...