Gå til innhold

Spørsmål til dere lysfatspesialister

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan får dere smeltet stearin av fatet? Jeg bruker bivoks lys og disse renner ganske mye, jeg lurer på om det finnes en god metode for å de smeltede restene av når de er blitt kalde igjen. Jeg bruker en skiferstein som underlag for lysene (strengt tatt ikke et lysfat, men flere lys på en stein), om det har noe å si.

Takk for hjelpen!

Anonymous poster hash: e170d...b36

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tørkepapir og strykejern 😊

Anonymous poster hash: 833c8...3f7

Skrevet

Hva med rennende varmt vann i vasken?

Anonymous poster hash: bcef9...7b9

Skrevet

rennende varmt vann ja ;)

Skrevet

Takker! Hadde tenkt på rennende vann, men det er veldig mye voks, jeg er redd for å tette rørene til. Skal skrape bort det mest og forsøke strykejern, så kan jeg skylle av om det er noen rester igjen.

Skrevet

Hvorfor bruker du de lysene da? Jeg bruker lys fra Europris, de er best og renner ikke.

Anonymous poster hash: c1994...49a

Skrevet

Hvorfor bruker du de lysene da? Jeg bruker lys fra Europris, de er best og renner ikke.Anonymous poster hash: c1994...49a

Av miljøhensyn, både mtp hvordan lysene er laget og mtp utslipp når de er tent. Egentlig synes jeg det er nesten betryggende at de renner så mye, det betyr at de ikke har fordampet helt i luften. Kjekt å slippe å puste inn petroleumsprodukter. Dessuten lukte bivoks skikkelig godt og jeg får en fin varm lys ut av de.

http://www.postconsumers.com/education/the-eco-truth-about-candles/

Kjøper mine lys fra en vernet bedrift for psykisk utviklingshemmede og psykisk syke der vi bor, salgsinntekten går til videre drift av senteret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...