Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #1 Skrevet 26. november 2014 Hvordan forteller man til venner og bekjente at man går i fra hverandre? Altså om samlivsbrudd? Når er det vanlig å fjerne statusen offentlig på f.eks facebook o.l... (nei jeg vil ikke ha singel status, bare fjerne hele forholdsvisningen i såfall!) Anonymous poster hash: dac5d...58b
Edelweis Skrevet 26. november 2014 #2 Skrevet 26. november 2014 Jeg fjernet det samme dag. Kom ikke opp på siden min da. Å så sendte jeg en felles melding til mine nærmeste. Resten av slarva tok bygda seg av 😂
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #3 Skrevet 26. november 2014 Vi sendte ut melding til venner og familie og skrev noe sånt som "vi vil med dette informere dere om at vi flytter fra hverandre og trenger litt ro rundt situasjonen." Så gikk det seg til etterhvert som man møtte på folk, de tok dette med ro rundt situasjonen veldg fint. Anonymous poster hash: 5602c...16b
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #4 Skrevet 26. november 2014 Vi sendte ut melding til venner og familie og skrev noe sånt som "vi vil med dette informere dere om at vi flytter fra hverandre og trenger litt ro rundt situasjonen." Så gikk det seg til etterhvert som man møtte på folk, de tok dette med ro rundt situasjonen veldg fint. Anonymous poster hash: 5602c...16b Skrev dere en pressemelding? Anonymous poster hash: e9c2a...206
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #5 Skrevet 26. november 2014 Vi sendte ut melding til venner og familie og skrev noe sånt som "vi vil med dette informere dere om at vi flytter fra hverandre og trenger litt ro rundt situasjonen." Så gikk det seg til etterhvert som man møtte på folk, de tok dette med ro rundt situasjonen veldg fint. Anonymous poster hash: 5602c...16b Fikk dere ro og fred? Spør og graver venner og bekjente mye? Tenker at det er en personlig tragedie, men alltid noen som skal blande seg eller fryde seg over ferskt sladder eller lignende... Tøft dette her! HI Anonymous poster hash: dac5d...58b
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #6 Skrevet 26. november 2014 Fjernet det på FB samme dag. Ikke offentlig. Så det sto ingenting på sivilstatus etterpå Sa i fra til de nærmeste. Resten kom naturlig Anonymous poster hash: e14e1...97f
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #7 Skrevet 26. november 2014 Jeg er 40 år gammel og siden skilsmissestatistikken i dette landet fremdeles er ca 50% er det etterhvert mange av våre venner som har skilt lag. Både broren min og søsteren til mannen er også skilt. Har aldri opplevd at noen har send ut noen "pressemelding" altså, slarva går og bygdedyret tar seg av spredningen av slike nyheter. Anonymous poster hash: 2fa3a...70b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå