Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #1 Skrevet 26. november 2014 Jeg synes det var så koselig å gå julebukk da vi var små, men ser veldig lite av det nå til dags. Hvordan er det hos dere? Og er det mulig å forsøke å gjeninnføre tradisjonen i boligområdet vårt, eller er tradisjonen så avlegs av folk bare kommer til å se rart på ungene når de banker på i romjula? Anonymous poster hash: 8af56...ba2
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #2 Skrevet 26. november 2014 Her har vi mange som går på nyttårsaften, men ja. Det var flere for 10-15 år siden Anonymous poster hash: d0a36...011
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #3 Skrevet 26. november 2014 Her går barna "omvendt julebukk". De kler seg som engler eller nisser, går på dørene og synger og deler ut pepperkaker til naboene Det syns naboene er veldig koselig Anonymous poster hash: 42ec6...c00
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #4 Skrevet 26. november 2014 Her går barna "omvendt julebukk". De kler seg som engler eller nisser, går på dørene og synger og deler ut pepperkaker til naboene Det syns naboene er veldig koselig Anonymous poster hash: 42ec6...c00 Det var en fin tradisjon. Anonymous poster hash: 8af56...ba2
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #5 Skrevet 26. november 2014 Vi bor i Bergen og her er det vanlig å gå på nyttårsaften. Da er det mange barn i alle aldre som synger julesanger, kler seg ut og får snop. Synes det er kjempekjekt og ungene mine elsker det Anonymous poster hash: f593a...4be
Superdolly Skrevet 26. november 2014 #6 Skrevet 26. november 2014 Her er det ingen. Mine barn har gjort det av og til, ikke hvert år, og da blir naboene helt rørt og ungene drukner nærmest i godteri og kaker... Det er mange som skriver på Facebook i oktober "ja til julebukk, nei til Halloween" men når romjula kommer går ikke ungene deres julebukk lell...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå