Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #1 Skrevet 26. november 2014 Hun har alt.... Hun er 53 år... Alle tips mottas med stor takk 😉 Anonymous poster hash: 82faa...cd4
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #2 Skrevet 26. november 2014 Gavekort et sted du vet hun handler, garnbutikken, bokhandelen e.l. Jeg har kjøpt en utelykt til mamma, med en lysslynge inni som går på strøm. Da kan du ha lykt på trappa uten å glemme et stearinlys der ute. En utelykt med et sånt led-kubbelys med timer i er også fint. Jeg har også kjøpt en gavepakke med dusjolje og bodylotion (lipikar, fantastiske produkter) på apoteket. Anonymous poster hash: b1ce0...d1d
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 26. november 2014 #3 Skrevet 26. november 2014 Abonnement på et blad. En god bok Vin Billeter til operaen eller en konsert Lue og skjerf Skinnhansker En kurv med oljer/pesto ol Kunst En mor/datter tur Kinobilletter Gavekort i en butikk hun liker Billetter til standup show
Line-mamma til to herlige Skrevet 26. november 2014 #4 Skrevet 26. november 2014 Willow tree figur:) En mor å datter. Det får mamman min:)
Himmel og hav Skrevet 26. november 2014 #5 Skrevet 26. november 2014 Mine foreldre ønsker seg ting som kan brukes opp, så jeg har kjøpt en kurv med gode, italienske matvarer. Pesto, balsamico, oliven, trøffelolje osv. Eller hva med: trøye i ull eller ull/silke tøfler favorittansiktskremen hennes smykker skjerf/sjal (Staff sine ullsjal er gull!)
Superdolly Skrevet 26. november 2014 #6 Skrevet 26. november 2014 Abonnement på et eller annet. Teater, kino eller konsertbilletter.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #7 Skrevet 26. november 2014 Gavekort et sted du vet hun handler, garnbutikken, bokhandelen e.l. Jeg har kjøpt en utelykt til mamma, med en lysslynge inni som går på strøm. Da kan du ha lykt på trappa uten å glemme et stearinlys der ute. En utelykt med et sånt led-kubbelys med timer i er også fint. Jeg har også kjøpt en gavepakke med dusjolje og bodylotion (lipikar, fantastiske produkter) på apoteket. Anonymous poster hash: b1ce0...d1d Hører lysslyngen med til lykta "Jeg har kjøpt en utelykt til mamma, med en lysslynge inni som går på strøm" Det hørtes veldig greit ut, hører lysslyngen til lykta? Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den? Ikke hi Anonymous poster hash: 867e9...514
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #8 Skrevet 26. november 2014 Gavekort et sted du vet hun handler, garnbutikken, bokhandelen e.l. Jeg har kjøpt en utelykt til mamma, med en lysslynge inni som går på strøm. Da kan du ha lykt på trappa uten å glemme et stearinlys der ute. En utelykt med et sånt led-kubbelys med timer i er også fint. Jeg har også kjøpt en gavepakke med dusjolje og bodylotion (lipikar, fantastiske produkter) på apoteket. Anonymous poster hash: b1ce0...d1d Hører lysslyngen med til lykta "Jeg har kjøpt en utelykt til mamma, med en lysslynge inni som går på strøm" Det hørtes veldig greit ut, hører lysslyngen til lykta? Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den? Ikke hi Anonymous poster hash: 867e9...514 Den var kjempefin, hadde utrolig lyst på den selv jeg, så jeg kjøpte den til mamma Lysslyngen hørte til i lykten ja, den var koblet fast inni den så ledningen som stakk ut bak lykten gikk til lysene. Kjøpte på clas ohlson http://www.clasohlson.com/no/Lykt-med-LED-belysning/36-4186 Anonymous poster hash: b1ce0...d1d
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #9 Skrevet 26. november 2014 Gavekort et sted du vet hun handler, garnbutikken, bokhandelen e.l. Jeg har kjøpt en utelykt til mamma, med en lysslynge inni som går på strøm. Da kan du ha lykt på trappa uten å glemme et stearinlys der ute. En utelykt med et sånt led-kubbelys med timer i er også fint. Jeg har også kjøpt en gavepakke med dusjolje og bodylotion (lipikar, fantastiske produkter) på apoteket. Anonymous poster hash: b1ce0...d1d Hører lysslyngen med til lykta "Jeg har kjøpt en utelykt til mamma, med en lysslynge inni som går på strøm" Det hørtes veldig greit ut, hører lysslyngen til lykta? Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den? Ikke hi Anonymous poster hash: 867e9...514 Den var kjempefin, hadde utrolig lyst på den selv jeg, så jeg kjøpte den til mamma Lysslyngen hørte til i lykten ja, den var koblet fast inni den så ledningen som stakk ut bak lykten gikk til lysene. Kjøpte på clas ohlson http://www.clasohlson.com/no/Lykt-med-LED-belysning/36-4186 Anonymous poster hash: b1ce0...d1d Tusen takk, den var kjempefin. Helt perfekt gave til min mamma og Anonymous poster hash: 867e9...514
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå