Gå til innhold

Stimulere brystvortene;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det er mange kjerringråd for igangsetting av fødsel, men mye som ikke frister og prøve. Har lest at en kan stimulere brystvortene en times tid for at riene skal komme i gang. Er det noe her som har prøvd dette, og fått det til å fungere?

Spent på svar;-)

Anonymous poster hash: 9cc84...7a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt råd er å ikke gjennomføre noen kjerringråd, la det skje helt naturlig. Ofte det lureste og beste.

Anonymous poster hash: 18171...4a8

Skrevet

Om du klarer en time så vær så god ;)

Jeg klarte max 10 min og da brukte jeg varmtvann i dusjen som hjelp i tillegg. Blir skikkelig ømt.

Men når det gjelder kjerringråd er det egentlig bare sex som funker om du er moden.

Er du ikke moden funker fint lite.

Anonymous poster hash: 3a786...08d

Skrevet

Mitt råd er å ikke gjennomføre noen kjerringråd, la det skje helt naturlig. Ofte det lureste og beste.Anonymous poster hash: 18171...4a8

Ser den, men grunnen til at jeg ønsker "fortgang i sakene" er at jeg har gått og hatt vondt lenge og er helt utslitt av det. Er i tillegg tett opp mot termindato.

Skrevet

Er det noen som har fått dette til å fungere?

Skrevet

Har hørt det kan være skummelt, ende med stormrier og styrtfødsel. Sjekk med jordmor! Akupunktur og sex er nok tryggere! Sex MED sprut, det er den som har hormoner som hjelper!

Anonymous poster hash: 0e9ce...1b8

Skrevet

Anbefaler åIKKE gjøre det før du er på sykehuset. Jeg fødte for 1 Mnd å fikk råd av jordmor å gjøre det etter hver rie i en halv time. Det endte i styrtfødsel fra jeg begynte å stimulere brystvortene til babyen var ute på 7 min.

Anonymous poster hash: 12008...9b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...