Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #1 Skrevet 26. november 2014 Hva gir dere, og hvor dyrt? Anonymous poster hash: dbeed...dcb
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #2 Skrevet 26. november 2014 Etter ønske og behov. I år er ønsket nytt snowboard med bindinger og støvler så da blir det det. Anonymous poster hash: 6d4ae...6f7
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #3 Skrevet 26. november 2014 Har ikke store barn enda, men har småsøsken i den alderen. I vår familie er det vanlig at barna (både vi voksene og de som fremdeles er mindreårige) får 1000kr fra hver forelder. Altså mine små søsken (halvsøsken) får 2000kr av mamma og min stefar (deres far) og jeg og min søster får 1000kr av mamma og 1000kr av pappa. Jeg vet hva småsøsknene får av mamma og stefar og 15 åringen (jente) får litt sminke og penger til noe hun sparer til. 14 åringen (gutt) får klær og spill til ps4, samt litt penger han og siden han og sparer. Av oss får de det de ønsket seg. Sminke til henne og klær til han. Har en 16 åring som svoger og han sliter jeg virkelig å finne noe til... Han har ALT og ønsker seg absolutt ingenting.. Anonymous poster hash: babe1...3a2
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #4 Skrevet 26. november 2014 Penger til traffikalt grunnurs/lappenKlær Prøver å finne ut hva de ønsker seg da...Kan være med å spleise med dem på tlf el lignende, men da må de betale noe selv/samle opp fra flere i familien Kjøper for ca.1500kr Anonymous poster hash: 829c6...d73
*Miss Marple* Skrevet 26. november 2014 #5 Skrevet 26. november 2014 De får etter ønske og behov, summen er ikke så viktig. I år får ene en parkas pluss noen småting til å ha under treet (jakken er alt i daglig bruk) og den andre får kontanter pluss litt småplukk. Summene ligger på alt fra et par tusen og opp til titusen som vel har vært det dyreste, men da var det f.eks fullt snowboard/alpinutstyr eller en Mac.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #6 Skrevet 26. november 2014 Alle får for 1000kr. Dette vet de så de må nesten legge ønsker utifra dette. Ønsker de seg dyre ting må de ønske seg penger og så kjøpe tingene når de har nok penger. Pleier å gå veldig bra siden alle ungene har bursdag rett før eller etter jul. I år sner jeg ikke hva eldst skal få, for hun vet ikke selv hva hun vil ønske seg. Så det blir nok penger. Anonymous poster hash: 10647...84f
Gjest lillehi Skrevet 26. november 2014 #7 Skrevet 26. november 2014 Datteren min på 14 får et koselig skilt til å ha på veggen og en mascara. Sum ca 300kr😃
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #8 Skrevet 28. november 2014 Datteren min på 14 får et koselig skilt til å ha på veggen og en mascara. Sum ca 300kr Og ingen sure miner av det? Ikke negativt ment, men ungdom er jo stort sett litt kravstore. Anonymous poster hash: dbeed...dcb
Gjest lillehi Skrevet 28. november 2014 #9 Skrevet 28. november 2014 Datteren min på 14 får et koselig skilt til å ha på veggen og en mascara. Sum ca 300kr Og ingen sure miner av det? Ikke negativt ment, men ungdom er jo stort sett litt kravstore. Anonymous poster hash: dbeed...dcb Neida hun blir glad for det😃 vet at sånn er det. 😃
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #10 Skrevet 28. november 2014 Datteren min på 14 får et koselig skilt til å ha på veggen og en mascara. Sum ca 300krOg ingen sure miner av det? Ikke negativt ment, men ungdom er jo stort sett litt kravstore. Anonymous poster hash: dbeed...dcb Neida hun blir glad for det vet at sånn er det. Så fantastisk bra Tror jeg sender mine på sommerleir til deg Anonymous poster hash: dbeed...dcb
Gjest lillehi Skrevet 28. november 2014 #11 Skrevet 28. november 2014 Datteren min på 14 får et koselig skilt til å ha på veggen og en mascara. Sum ca 300krOg ingen sure miner av det? Ikke negativt ment, men ungdom er jo stort sett litt kravstore. Anonymous poster hash: dbeed...dcb Neida hun blir glad for det vet at sånn er det. Så fantastisk bra Tror jeg sender mine på sommerleir til deg Anonymous poster hash: dbeed...dcb Velkommen skal de være😉😉
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #12 Skrevet 28. november 2014 Av oss foreldre: Gutt 16 år. Ønsker seg nytt alpinutstyr og alpinbukse. Det får han. Så får han Et spill til playstation, nye treningsklær (trener mye) og 2 bøker i en bokserie han liker. Anonymous poster hash: 6c018...b7d
Gjest Antarctica Skrevet 29. november 2014 #13 Skrevet 29. november 2014 Usikker, tror det blir noen klær i år, og kanskje en dippedutt fra Elkjøp som han ønsker seg.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #14 Skrevet 29. november 2014 13 åringen her ønsker seg den nye xbox. Anonymous poster hash: 0d063...b45
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #15 Skrevet 29. november 2014 Lillehi: Vet du, vinner jeg noensinne i lotto så står du som førstemann på lista, etter nærmeste familie, for å få en donasjon! Har ikke verdens beste økonomi selv, men har det nok likevel ikke på langt nær like stramt som deg og din datter. Syns det virker som at dere klarer dere fint i hverdagen til tross for lite penger, og at datteren din vokser opp med gode verdier (mener selvfølgelig ikke at de med grei/god økonomi ikke gir barna gode verdier, men blir noe annet når man ikke har noe som helst annet valg enn å lære de håpefulle på den harde måten). Håper dere får en fantastisk advent og jul, så krysser vi fingrene for den lottogevinsten! 😄 Klem til deg! Anonymous poster hash: 1578c...fa2
Gjest lillehi Skrevet 29. november 2014 #16 Skrevet 29. november 2014 Lillehi: Vet du, vinner jeg noensinne i lotto så står du som førstemann på lista, etter nærmeste familie, for å få en donasjon! Har ikke verdens beste økonomi selv, men har det nok likevel ikke på langt nær like stramt som deg og din datter. Syns det virker som at dere klarer dere fint i hverdagen til tross for lite penger, og at datteren din vokser opp med gode verdier (mener selvfølgelig ikke at de med grei/god økonomi ikke gir barna gode verdier, men blir noe annet når man ikke har noe som helst annet valg enn å lære de håpefulle på den harde måten). Håper dere får en fantastisk advent og jul, så krysser vi fingrene for den lottogevinsten! 😄 Klem til deg! Anonymous poster hash: 1578c...fa2 Så koselig😃 tusen takk for gode ord💕 ja vi får krysse fingrene! Hehe.....😃 Klem tilbake💕
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #17 Skrevet 29. november 2014 Han får gavekort. Trenger nye klær og det kan jeg ikke kjøpe uten at han prøver. Så da får han handle selv. Anonymous poster hash: 1516e...23d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå