Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #1 Skrevet 26. november 2014 Er 8 uker på vei, og de siste 4 ukene har jeg våknet og gått på do på natta (noe jeg vanligvis aldri gjør). Husker litt av dette med første, men det var mange år siden. Så.... Hvordan er dette igjen? Skal jeg drive å våkne hver natt hele graviditeten, eller er det i starten og slutten helst? Anonymous poster hash: ce0c6...c5f
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #2 Skrevet 26. november 2014 Er 8 uker på vei, og de siste 4 ukene har jeg våknet og gått på do på natta (noe jeg vanligvis aldri gjør). Husker litt av dette med første, men det var mange år siden. Så.... Hvordan er dette igjen? Skal jeg drive å våkne hver natt hele graviditeten, eller er det i starten og slutten helst? Anonymous poster hash: ce0c6...c5f Sjette svangerskap her (1 MA). Oppe minst to ganger hver natt hele sv.sk., oftere mot slutten. Anonymous poster hash: 151d2...f56
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #3 Skrevet 26. november 2014 Stort sett har jeg vært opp hver natt siden uke 10 eller noe. 32 uker i morgen, og det blir flere og flere turer opp Men hyppigst er vel 1. og 3. trimester Anonymous poster hash: e3041...072
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #4 Skrevet 26. november 2014 For meg var det i begynnelsen og mot slutten da magen ble stor. Men jeg hadde hyperemesis da så var dehydrert hele veien. Og var uansett opp 3x per natt for å spise (kvalmen var lettere da så jeg måtte få i meg den næringen jeg kunne da...) i begynnelsen er det hormonstyrt, senere er det plassmangel og det at fostervannet byttes ut ganske ofte der inne som sikkert gir ekstra urin for mor... Anonymous poster hash: bf7b6...e71
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #5 Skrevet 26. november 2014 HI her Ja, det var slik det var ja.... jaja Pokker så mye man glemmer om de kjipe tingene ved graviditet! Det rosenrøde bilde kommer fort når man er ferdig med et svangerskap altså Anonymous poster hash: ce0c6...c5f
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #6 Skrevet 26. november 2014 Tja..Var vel 5-6 ganger hver natt i starten. Da jeg hadde såkalt "hormonell tissetrengthet", startet før jeg fikk positiv test, så var sikker på at jeg hadde UVI.. Så var jeg litt bedre i et par uker til jeg i uke 14 fikk babyen oppå blæra, og dermed løp jeg på do HELE døgnet. På det verste var jeg 14-15 ganger hver natt! Siste to uker ble jeg litt bedre, tisset LITT sjeldnere,- også viste det seg at DA hadde jeg UVI Anonymous poster hash: c61a8...de4
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #7 Skrevet 26. november 2014 Jeg hadde noen uker mot slutten av 1 tri hvor jeg fløy på do, så slutta d. Nå er jeg i uke 37 og sover faktisk gjennom natten. Kan jo være du også slipper "billig" unna:) Anonymous poster hash: 61aea...c84
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #8 Skrevet 26. november 2014 Kos deg nå når du spretter opp av sengen for egen hjelp og ikke slik som meg å termin som trenger heisekran ut av sengen 3 ganger om natten 😉 Anonymous poster hash: 3300c...479
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #9 Skrevet 26. november 2014 Kos deg nå når du spretter opp av sengen for egen hjelp og ikke slik som meg å termin som trenger heisekran ut av sengen 3 ganger om natten Anonymous poster hash: 3300c...479 Hehe ser den, men tror nok ikke det blir så ille faktisk. Da jeg var høygravid sist var jeg veldig aktiv og hadde ingen problemer med bevegelse. Anonymous poster hash: ce0c6...c5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå