Kathrine. Skrevet 26. november 2014 #1 Skrevet 26. november 2014 Er Ikkje det bare flaut? Ikkje er det lovlig heller.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #2 Skrevet 26. november 2014 De gjør vel det fordi det er billigere tenker jeg..... rart spørsmål egentlig.... svaret er jo ganske åpenbart. Anonymous poster hash: 6f28f...601
Mandala Skrevet 26. november 2014 #3 Skrevet 26. november 2014 Jeg tenkte å svare "fordi det er kjempegøy å leke med" :-P Hva eksakt tenker du på egentlig? Som piratkopiering?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #4 Skrevet 26. november 2014 Jeg har gjort det - i den tro at det var ekte (Disney frost barbiedukke). Det oppdaget 4 åringen med en gang at ikke var ekte...😳 så nå har jeg lært. det så ekte nok ut i esken, men hele dukken under klærne og hårfeste var helt j.... Man får det msn betaler for. Kjøpte i utlandet og trodde bare det var billig... Anonymous poster hash: 560cc...847
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #5 Skrevet 26. november 2014 Sko og vesker driter jeg en lang marsj i om er ekte eller ei, hadde ikke klart å se forskjell om jeg fikk betaling. Jeg har kjøpt converse på e-bay som sikkert er fake, men jeg ser det ikke, så da driter jeg i det. Anonymous poster hash: dbe74...3f4
Von Hertelhofen Skrevet 26. november 2014 #6 Skrevet 26. november 2014 Enig med deg Kathrine! Skal det vær, så skal det vær
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #7 Skrevet 26. november 2014 Jeg kjøper klær på ferie fordi der her jeg bor er det kun gørrkjedelige kjerringklær fra Cubus og Lindex jeg ikke gidder å gå med - det meste er hvitt eller beige og har veldig teit fasong. Det er lettere for meg å handle når jeg er på ferie, enn å kjøre 6 timer til nærmeste by med mer utvalg i klær. Sjekker ikke om klærne jeg kjøper på ferie er "ekte" eller ikke, kjøper aldri merkeklær uansett, så hvordan klærne er produsert vet jeg ikke. Anonymous poster hash: ee13b...4c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå