Gå til innhold

Blir fortvilt. Baby, mat, sykdom..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hatt omgangssyke OG forkjølelse i hus, og babyen ble smitta av begge. Først forkjøla i 2,5 uke, snørrete, surkete og meget tett. Fikk ikke mye mat i henne da. Så ble hun bedre og matlysta kom litt tilbake, men middagsmat nektet hun og spise. Så gikk det noen uker og på mandag som var kasta hun opp, for da hadde alle vi vært syke.

Får kun i henne én type grøt, og det er mais og banan grøt som er fra fire mnd :( (hun er 8 mnd straks), fruktmos fra 4 mnd +, smoothie fra 6 mnd. Middag (prøvd forskjellig, glass og hjemmelaget) og andre grøttyper nekter hun. Har prøvd moste brødskiver dyppet i mme, hun bare hostet! Hun hoster lett av mat som er bittelitt klumper i, normalt?! Kan hun ha store mandler? Ingen tenner her. Før drakk hun f.eks vann også, nå nekter hun. Prøvd eplejus/vann, hun bare kniper igjen munnen. Prøvd å legge maten foran henne, men det skjønner hun ikke så mye av. Jeg er fortvilet, for jeg tror hun har gått ned i vekt denne perioden, og vi synes hun er merkbart tynnere selv om hun er blid og virker fornøyd.. er det bare meg som stresser her? 

Anonymous poster hash: 8197e...070

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...