Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #1 Skrevet 26. november 2014 Jeg kjøpte en sony xperia z3, som da (i september) skulle være den beste androide telefonen på markedet. Det som irriterer meg grenseløst er dette med minnekort, noe jeg trodde skulle være en stor fordel. Jeg får jo ikke bruke minnekortet til å instalere apper og spill. Kun lagring. Selve telefon har 16 GB minne og det blir jo fort brukt opp. Hjelper lite med minnekort da. Når jeg hadde iphone så kjøpte jeg den størrelsen jeg hadde behov for og hadde hele minne tilgjengelig. Jeg har nå gjort det slik at alle bilder og musikk ligger på minnekortet, men merker allerede nå at det minker på plassen på det interne minne. Anonymous poster hash: bedaa...5ce
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #2 Skrevet 26. november 2014 Det var jo rart. På min galaxy kunne alt lagres på minnekort. Enten er det feil i innstillinger ellers skulle du valgt Samsung! Iphone er noe forbanna ræl! Anonymous poster hash: 214f7...4e5
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #3 Skrevet 26. november 2014 Det var jo rart. På min galaxy kunne alt lagres på minnekort. Enten er det feil i innstillinger ellers skulle du valgt Samsung! Iphone er noe forbanna ræl! Anonymous poster hash: 214f7...4e5 Telefonen min har siste versjon av Androide og der har google bestemt at det ikke lenger skal være mulig å lagre appene på minnekortet. Har visst noe med sikkerheten å gjøre. Google anbefaler apputviklerene til å lage apper som lagrer kun det som må lagres på internminne og resten på minnekortet. Men slik appene er i dag så er ikke dette tilfelle. Det gjelder alle mobiler som kjører androide så det hjelper ikke med Samsung heller. Anonymous poster hash: bedaa...5ce
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #4 Skrevet 26. november 2014 Oi! Hvor mange apper har du da? Hvordan er det mulig å bruke opp 16 gb i minnet? Jeg har bare 8 gb på min Iphone, og liker ikke konseptet ved at jeg ikke kan kjøpe minnekort. Nå må jeg hele tiden legge over til pcen, irriterende! (Bruker ikke Icloud da jeg ikke liker at mitt flyter fritt, sjansen for å bli hacket.) Synes det var bedre med min xperia, der jeg kjøpte den størrelsen kort jeg ville ha etterhvert Anonymous poster hash: 1545e...481
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #5 Skrevet 26. november 2014 Oi! Hvor mange apper har du da? Hvordan er det mulig å bruke opp 16 gb i minnet? Jeg har bare 8 gb på min Iphone, og liker ikke konseptet ved at jeg ikke kan kjøpe minnekort. Nå må jeg hele tiden legge over til pcen, irriterende! (Bruker ikke Icloud da jeg ikke liker at mitt flyter fritt, sjansen for å bli hacket.) Synes det var bedre med min xperia, der jeg kjøpte den størrelsen kort jeg ville ha etterhvert Anonymous poster hash: 1545e...481 Jeg har jo fortsatt 5-6 GB ledig på internminne etter jeg har "alle" appene jeg bruker, men ser jo at om jeg lar guttongen få instaler noen bilspill og fotballspill så brukes jo dette fort opp. Selve appene bruker ikke så stor plass, men spill derimot er jo av og til opp i 1,5GB og da er det jo bare plass til noen få. Selvsagt er det greit med minnekort med tanke på bilder og musikk som ofte tar stor plass, men det er irriterende at det skal være slike begrensinger. Anonymous poster hash: bedaa...5ce
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #6 Skrevet 26. november 2014 Har googlet litt og fant nettopp ut at funksjonen med å lagre på minnekort kommer tilbake ved neste oppdatering av Androide, så da blir nok alt i skjønneste orden http://www.phonearena.com/news/Google-restoring-SD-card-functionality-in-Android-5.0_id62484 Anonymous poster hash: bedaa...5ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå