Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #1 Skrevet 26. november 2014 Har fått litt over 6000 og aner ikke hvorfor. Var ferdig med mammaperm i august og kontantstøtte får vi vel ikke før i desember siden hun er født 20. november...., Noen som vet hva det kan være? Anonymous poster hash: 184d6...a7f
Gjest 5 andre Skrevet 26. november 2014 #2 Skrevet 26. november 2014 Logg deg inn på ditt NAV og utbetalinger på nav.no, så finner du ut det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå