Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 25. november 2014 #1 Skrevet 25. november 2014 Jeg flytta fra mannen min for et år siden, og har begynt å få følelser for en annen mann. Likevel så klarer jeg ikke helt å ikke få dårlig samvittighet når jeg tenker på han, dårlig samvittighet ovenfor eksen. Jeg kommer nok aldri til å gå tilbake dit igjen, men jeg ønsker han jo alt godt! Skulle ønske han fant seg en ny først slik at jeg kunne slappe litt mer av!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #2 Skrevet 25. november 2014 Du har uten tvil for mye samvittighet! Med tanke på hva som skjedde før du og manne gikk fra hverandre så har du altfor mye samvittighet, ja! Du fortjener å treffe en ny mann! Så hver gang den dårlige samvittigheten din lusker seg frem så sparker du den hardt og langt unna - den har ikke noe der å gjøre! Om eksmannen ikke liker det så er det hans sak, ikke noe du skal ha dårlig samvittighet for! Lykke til med nye mannen Anonymous poster hash: 18f2a...407
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 25. november 2014 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2014 Takk Jeg prøver å dytte den unna, men han er liksom så stakkarslig. Jeg skal prøve å ta meg sammen
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #4 Skrevet 25. november 2014 Takk Jeg prøver å dytte den unna, men han er liksom så stakkarslig. Jeg skal prøve å ta meg sammen Du har et stort hjerte. Men hvis du lar samvittigheten din (har du sjekket at den ikke er ruset eller har slått seg i hodet ) påvirke deg, så lar du eksmannen styre noe av livet ditt i dag, og det skal du ikke gjøre. Når du dytter bort samvittigheten din så kanskje det blir lettere om du minner deg på at det at du har den viser at du har et stort hjerte - til og med overfor de som kanskje ikke fortjener at du har slik omsorg for dem. Det viser at du er en god person Så kanskje du skal takke samvittigheten din for at den minner deg på at du er en god person, men at du også sier til den at gode personer fortjener å ha det bra - også deg selv - og derfor så vil du ikke la den samvittigheten få påvirke deg noe i denne saken. Jeg forstår det ikke er enkelt, tror kanskje det er en treningssak. Ikke la ham få legge en skygge på følelsene eller forholdet til den nye Anonymous poster hash: 18f2a...407
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 25. november 2014 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2014 Det ser så riktig ut det du skriver Og jeg tror jeg vil tenke på det som en treningssak. Da kan jeg påvirke den
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #6 Skrevet 25. november 2014 Det ser så riktig ut det du skriver Og jeg tror jeg vil tenke på det som en treningssak. Da kan jeg påvirke den For å si det slik.... jeg trener selv også Lykke til Anonymous poster hash: 18f2a...407
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 25. november 2014 Forfatter #7 Skrevet 25. november 2014 takk i like måte
Gjest Antarctica Skrevet 26. november 2014 #8 Skrevet 26. november 2014 Kanskje du er den perfekte ekskone?
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 26. november 2014 Forfatter #9 Skrevet 26. november 2014 haha, nytt nick kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå