Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #1 Skrevet 25. november 2014 Min 3,5-åring ønsker seg en FurReal kattunge til jul: http://www.toysrus.no/serier/furreal/furreal-friends-kattungen-daisy?id=895413&vid=090421 De er ganske dyre og jeg vet ikke om de er så spennende som de ser ut til. Noen som har erfaring med en slik? Anonymous poster hash: 0118c...a74
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #2 Skrevet 25. november 2014 Har ikke personlig erfaring, annet enn at vi solgte hunder og katter da jeg jobbet i lekebutikk. Dersom du kjøper en, så må du ta ut batteriet før du pakker den inn, ellers blir det raskt avslørt hva som er inni pakka, da den ragerer på både lys og bevegelse, selv gjennom papiret Anonymous poster hash: 81c5d...222
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #3 Skrevet 25. november 2014 Har ikke personlig erfaring, annet enn at vi solgte hunder og katter da jeg jobbet i lekebutikk. Dersom du kjøper en, så må du ta ut batteriet før du pakker den inn, ellers blir det raskt avslørt hva som er inni pakka, da den ragerer på både lys og bevegelse, selv gjennom papiret Anonymous poster hash: 81c5d...222 Det var bra du sa, takk! Anonymous poster hash: 0118c...a74
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #4 Skrevet 25. november 2014 Ingen som har den, eller har satt seg litt inn i hva det er før evt julegave? Eller ingen som ønsker seg den? HI Anonymous poster hash: 0118c...a74
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #5 Skrevet 25. november 2014 Jeg lurer også på dette.... Anonymous poster hash: 184fb...4f9
skinnfilla Skrevet 25. november 2014 #6 Skrevet 25. november 2014 Vi har den, Den står bare og mjauer egentlig... Apekatten er mye gøyere, den lager lyder , prater, susser og hyler av fryd/skrekk? I år får de Bruno the bear, spennende å se om den treffer like bra som apen
Englenemine Skrevet 26. november 2014 #7 Skrevet 26. november 2014 Vi har katten. Den mjauer og maler og beveger forpotene som om den står og hvesser klør/ koser med klørne.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #8 Skrevet 26. november 2014 Vi har den. Den bare mjauer egentlig, er ikke så veldig spennende i lengden Anonymous poster hash: 89aa1...18b
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #9 Skrevet 26. november 2014 Vi har den, den mjauer, maler, vasker og reagerer på å bli klødd bak.øret osv... Den har vært populær hos gutta her, søt sak :-):-) Anonymous poster hash: 6d05a...76e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå