Gå til innhold

Noen som har FurReal (leke)?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke personlig erfaring, annet enn at vi solgte hunder og katter da jeg jobbet i lekebutikk. Dersom du kjøper en, så må du ta ut batteriet før du pakker den inn, ellers blir det raskt avslørt hva som er inni pakka, da den ragerer på både lys og bevegelse, selv gjennom papiret



Anonymous poster hash: 81c5d...222
Skrevet

Har ikke personlig erfaring, annet enn at vi solgte hunder og katter da jeg jobbet i lekebutikk. Dersom du kjøper en, så må du ta ut batteriet før du pakker den inn, ellers blir det raskt avslørt hva som er inni pakka, da den ragerer på både lys og bevegelse, selv gjennom papiret Anonymous poster hash: 81c5d...222

Det var bra du sa, takk!

 

Anonymous poster hash: 0118c...a74

Skrevet

Ingen som har den, eller har satt seg litt inn i hva det er før evt julegave? Eller ingen som ønsker seg den? HI

 

Anonymous poster hash: 0118c...a74

Skrevet

Jeg lurer også på dette....

 

Anonymous poster hash: 184fb...4f9

Skrevet

Vi har den,

Den står bare og mjauer egentlig...

 

Apekatten er mye gøyere, den lager lyder , prater, susser og hyler av fryd/skrekk?

 

I år får de Bruno the bear, spennende å se om den treffer like bra som apen ;)

Skrevet

Vi har katten. Den mjauer og maler og beveger forpotene som om den står og hvesser klør/ koser med klørne.

Skrevet

Vi har den. Den bare mjauer egentlig, er ikke så veldig spennende i lengden

 

Anonymous poster hash: 89aa1...18b

Skrevet

Vi har den, den mjauer, maler, vasker og reagerer på å bli klødd bak.øret osv... Den har vært populær hos gutta her, søt sak :-):-)

 

 

 

Anonymous poster hash: 6d05a...76e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...