Gå til innhold

Pris klasse bursdager 3 klasse.


Anbefalte innlegg

Skrevet

50-100kr?

50kr i penger

 

Anonymous poster hash: f30bc...f8b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mellom 50 og 100 er vanlig pris på gave ja.

 

Sist vi hadde bursdag her gav nesten alle guttene penger, men det kom like mange 50-lapper som 100-lapper. Jeg har gitt 70 kr jeg, og da gjerne puttet de i en tom fyrstikkeske e.l. og pakket den inn siden min sønn gjerne vil gi penger men på en morsommere måte enn i en konvolutt.

 

Vi har også puttet pengene inn i en ballong og blåst den opp og knyttet, da har bursdagsbarnet måttet sprekke ballongen for å komme til pengene.



Anonymous poster hash: e60ec...cf7
Skrevet

her er "avtalen" mellom foreldre at man gir gave til 100,- Går i 3 klasse. 



Anonymous poster hash: 04bb1...ba3
Skrevet (endret)

Vi har avtalt på foreldremøte at 50kr er passe.

Endret av Tessa3
Skrevet

Her er det avtalt på foreldre at vi gir 50 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...