Gå til innhold

Diskuterer du på Facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor foregår alle disse debattene jeg hører om på Facebook?

Anonymous poster hash: 3aa0d...ec5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I  utgangspunktet ikke, men det hender jeg kommer med en kommentar når noen poster linker fra sider som har kontakter inn mot folk fra Vigrid-miljøet og slikt. Da kan det utvikle seg til en liten diskusjon. Ellers ikke. 

Anonymous poster hash: 9d81d...e9c
Skrevet

Diskuterer i mammagrupper, sjeldent jeg diskuterer venners innlegg ved mindre jeg er veldig uenig.

Anonymous poster hash: 8d5d7...911

Skrevet

Ja, i blant. Jeg kommenterer helt konsekvent hva jeg synes om f.eks rasistiske statuser.

Anonymous poster hash: 901e7...f44
Skrevet

Ja, jeg debatterer på facebook når jeg har tid/ overskudd til det, og det er en diskusjon som er interessant.

Har flere bekjente som debatterer mye, og i tillegg har jeg også blitt kjent med andre igjen via slike debatter. Det er et stort kronikk- og debattmiljø der ute, men jeg er altså ikke annet enn en slags amatør i så måte :).

Anonymous poster hash: bf75b...ebd
Skrevet

Nei, overhodet ikke. Ser ikke vitsen.

Ikke jeg heller. Jeg får som regel mer vettuge svar av potteplantene mine enn fra en del folk som "diskuterer" på fjasboken :P

Skrevet

Ser ikke forskjell på å diskutere på Facebook og å diskutere her inne...!

Anonymous poster hash: fdd4a...00d

Skrevet

Aldri.

Men så har jeg heldigvis venner med vettuge meninger, så det er sjelden jeg kjenner behovet.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, overhodet ikke. Ser ikke vitsen.

Ikke jeg heller. Jeg får som regel mer vettuge svar av potteplantene mine enn fra en del folk som "diskuterer" på fjasboken :P

Sant nok! Jeg skrev et innlegg på en side til en leverandør, hvorpå en i familien hang seg på å begynte å kverulere og diskutere noe som var helt irrelevant. Virkelig liksom?

Skrevet

Ja, det gjør jeg. Har mange kolleger (folk jeg har studert med, som jobber andre steder osv) som legger ut faglig relevante linker, artikler og ytringer som kan diskuteres. Hvis jeg tenkte at FB kun var fjas, hadde jeg nok ikke giddet å være der.

Skrevet

Nei. Men jeg humrer iblant over de som gjør det på en merkelig måte. Det er mye rar debattering ute og går på fb. 

Anonymous poster hash: 4e3b7...fc1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...