Gå til innhold

Blir forvirra av kjæresten min..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i ett og et halvt år, og alt har vært perfekt! Han er virkelig en fantastisk mann :)

Det er bare at i det siste så har han virket lite interessert i hva jeg sier, eller å sende neldinger/snakke på telefonen med meg. Han er så kort når han svarer, virker som om han hele tiden prøver å avslutte samtalene vi har gående. Han har ikke vært sånn før og dette begynte for ca en mnd siden.

Men, så ringer han hver dag og spør om han kan komme på besøk (bor ikke sammen enda), han er her hver eneste dag av egen fri vilje, da kan han sitte å se på meg leeenge og bare smile. Han sier han elsker meg over alt og alle og at det er meg han vil dele livet med..

Men alle de små søte tingene han gjorde før har forsvunnet i sanden..

Er det jeg som er paranoid, tar han meg for gitt, eller er det rett og slett noe galt?

Anonymous poster hash: 31d50...7a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han tar deg nok for gitt. Si det til ham!

Anonymous poster hash: 2dcd9...bd7
Skrevet

Ikke hør på hun over... Tror ikke det behøver å bety så mye. Hørtes ut som en liten en endring noe som er normalt etter tid sammen :)

Anonymous poster hash: 65d30...5bf

Skrevet

Jeg tror dette er helt vanlig naar det foerste forelskelsen er over. Forhold endrer seg over tid, og kjaerligheten blir ofte dypere selv om den foerste forelskelsens rus er over.

Kos deg med den fine mannen din!

Anonymous poster hash: a7cd0...dcb
Skrevet

Tror det er nokså vanlig. Vi er stormforelsket enda etter 1 år, men sms ene fra han var myyye lengre før hehe. Sier omtrent hver dag at han elsker meg da og vi er mye fysiske med hverandre.

Slapp helt av du:)

Anonymous poster hash: bee00...630

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen :) Ble litt beroliget nå..selvom jeg savner de søte lappene han gjemte i leiligheten før han dro og sånt ;)

Jeg har aldri vært forelska før, så legger nok veldig merke til ALT nå som jeg endelig er det.

Hi

Anonymous poster hash: 31d50...7a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...