Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #1 Skrevet 25. november 2014 Jeg har kun dagpenger og barnetrygd og vi har akkurat gått fra hverandre. Jeg får ikke noe økonomisk støtte før tidligst februar, og det hadde kommet veldig godt med om det var skattefri mnd i desember. Eller halv skatt. Anonymous poster hash: 001b7...5f9
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #2 Skrevet 25. november 2014 Halv skatt Anonymous poster hash: 63507...02f
Linkwi Skrevet 26. november 2014 #3 Skrevet 26. november 2014 Mener man får en utbetaling som er skattefri og vanlig på den andre.
aanonym Skrevet 26. november 2014 #4 Skrevet 26. november 2014 (endret) Skatten fordeles over 10,5 mnd, slik at man ikke betaler skatt på lønna i juni og halv skatt i desember. Resten av året betaler man litt mer. Endret 26. november 2014 av aanonym
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå