Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #26 Skrevet 26. november 2014 Gode jesus for noen sure folk her haha. Ler. Kipt at deres familie ikke liker bilder av deres barn. Her er de første barnebarn og det er første året de får kopper/krus med bilder på etter mas om det i fjor. Alle elsker gullungene mine😊😊 HI Anonymous poster hash: 8f2d0...7a2
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #27 Skrevet 26. november 2014 Gode jesus for noen sure folk her haha. Ler. Kipt at deres familie ikke liker bilder av deres barn. Her er de første barnebarn og det er første året de får kopper/krus med bilder på etter mas om det i fjor. Alle elsker gullungene mine😊😊 HI Anonymous poster hash: 8f2d0...7a2 Koselig å få når man ønsker seg. Ellers, not so much. Det var vel det som var poenget. Anonymous poster hash: 6c7a6...94f
skinnfilla Skrevet 26. november 2014 #28 Skrevet 26. november 2014 Pappa: bok om motorsykler, boda termokopp, Pappas fru: lyslykt, boda termokopp Mamma: duker til kjøkken og stue og et spasett Mammas kar: t-skjorte og bok Min bestefar: abonnement på kryssordblad, kryssordpenner og litt julesnop. Svigerfar: bok om rockens historie, fleecejakke Svigermor: rundform i silikon, bluse og skjerf Nevø 8 år: minecraft Lego Niese 10 : genser og skjerf Nevø 6 og 12 :match attack fotballkort. 10 pk + julesnop Niese 15 : SP hårkur Nevø 16 : mdb hårstyling Svigerinner : hårkur Svogere: sterkøl og reinpølse Datter 14 : iPad mini og endel klær Datter 8 : Lego friends the mall og Bruno the bear + endel hobbyting Datter 4 : playmo vetrinær, en mindre playmo og Bruno the bear Mannen er fortsatt ikke handlet til
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #29 Skrevet 26. november 2014 Her blir det omtrent sånn: Mannen: jakke, billetter til et show og et eller annet mer, vet ikke helt enda Barn: Skalljakke, film,veske Barn: Deler til pc, bukse, pysj Mamma og pappa: kurv med spesielle matvarer Svigerforeldre: teaterbilletter og vin Svigerinne og svoger: deler til et servise de samler på Søster og mannen x 2: hjemmestrikkede puter og litt annet småtteri Nevø1: gavekort på sportsbutikk til nye slalåmski Nevø2: genser og bok Nevø3: treningstights og film Nevø4: tursekk og bok Nevø5: gavekort på Jack & Jones Nevø6: Gavekort på Amazon til E-bøker Nevø7: Ullstilongs og lego Niese: Kari Traa sokker, film og skjerf Venninne: hjemmestrikkede sokker Anonymous poster hash: 1a194...412
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #30 Skrevet 26. november 2014 Min liste: Mann, fra meg: litt usikker, men vurderer Stiga hockeybord. Mann, fra gutten: sjakkbrikker Gutten: Playmobil, avslutter faraoserien Mamma: fikk iPad til bursdagen, får bare en liten ting nå. Vet ikke hva... Pappa: heiskort øå det lokale anlegget Felles til begge: kalender med bilder av gutten (glemte i fjor og hører fremdeles om det...) Svigermor: bok, sjokolade og kalender med bilder av gutten. Det er det hun ønsker seg. Svoger: en gryte Nevø 1: noe Skylander Nevøer/Nieser 2-6: penger, for det er det de ønsker seg Sønn nr 1 til min kusine: Cars Duplo Sønn nr 2 til min kusine: aner ikke, noe med dyr for en 1,5-åring Farmor på 96: sjokolade Datter nr 1 til en venninne: kalender med magnet for å merke aktiviteter, ukedag ol. Hun ville ha det samme som sønnen min har. Datter nr 2 til en venninne: klær Det var det for denne gangen. Anonymous poster hash: d9499...635
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå