Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #1 Skrevet 25. november 2014 Jeg har to, helt normale, barn på 7 og 8 år. Vi brukte god tid på å bli kjent med hverandres barn. Vi flyttet sammen etter ca 3 år. Har nå bodd sammen i snart to år. Nå sier han at han ikke orker mer av forholdet, fordi han ikke klarer å akseptere barna mine. Hva i all verden? Anonymous poster hash: bc6d8...740
Hønemor30 Skrevet 25. november 2014 #2 Skrevet 25. november 2014 Har dere hatt problemer på veien da? Har du merket noe på han? Som feks på forholdet mellom han og barna? Siden dere har vært sammen såpass lenge ville det jo være litt rart om du ikke har merket noe til dette som tydeligvis er et stort problem for han. Eller kan det være en annen grunn han ikke er ærlig om? Klem til deg,brudd er aldri lett.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #3 Skrevet 25. november 2014 Så godt at han er ærlig, og flytter ut før det går ut over barna dine at han ikke takler det å være stefar særlig bra. Det er jo en ærlig sak, han ble glad i deg og tenkte og trodde at det ikke skulle bli noe problem at du hadde to barn. Dere ble godt kjent, flyttet sammen og han har prøvd i 2 år å venne seg til familielivet som stefar til 2 barn og funnet ut at dette blir mer enn han makter. Så han bryter ut. Hadde han vært en feiging hadde han bare pjattet noe om at han ikke elsker deg lenger eller noe sånt, men isteden sier han ærlig at dette familielivet ikke ble som han hadde tenkt og han orker ikke fortsette. Står respekt av det. Anonymous poster hash: fc45f...cb1
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #4 Skrevet 25. november 2014 Jeg har jo merket at han ikke har hatt et nært forhold til barna mine. Han har aldri gjort noe med de/lekt med de/ledd med de.. Men jeg trodde at han var innforstått med barna. Men ja, det er en ærlig sak, jeg ble bare sjokkert.. Anonymous poster hash: bc6d8...740
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #5 Skrevet 25. november 2014 Jeg har jo merket at han ikke har hatt et nært forhold til barna mine. Han har aldri gjort noe med de/lekt med de/ledd med de.. Men jeg trodde at han var innforstått med barna. Men ja, det er en ærlig sak, jeg ble bare sjokkert.. Anonymous poster hash: bc6d8...740
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå