Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #1 Skrevet 25. november 2014 Jeg er forelsket i en mann som "bare" vil vi skal være venner. Begge nylig ute av forhold med eks. Vi møtes og har lange samtaler og god sex, har kun sex med hverandre. Han har brent seg og redd for å binde seg. Noen som har opplevd lignende? Og hvordan endte det? Anonymous poster hash: 6ec8a...954
Gustav Klitt Skrevet 25. november 2014 #2 Skrevet 25. november 2014 Bare venner? Ligger du med alle vennene dine? Høres veldig ut som at han ikke er så hypp på å kjøpe kua..
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #3 Skrevet 25. november 2014 Dere er gode venner og har bare sex med hverandre? Og han vil ikke definere dere som i et forhold? Ingenting å samle på, om du er ute etter et forhold da. Anonymous poster hash: ec239...3d5
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #4 Skrevet 25. november 2014 Han sier han ikke vil binde seg enda. Er ei som er intr i han, men vet han kun har meg. Ikke lett når det er sterke følelser i bildet. Og jeg vet han liker meg godt og trenger tid. Verdt å vente på? Anonymous poster hash: 6ec8a...954
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #5 Skrevet 25. november 2014 Han sier han ikke vil binde seg enda. Er ei som er intr i han, men vet han kun har meg. Ikke lett når det er sterke følelser i bildet. Og jeg vet han liker meg godt og trenger tid. Verdt å vente på? Anonymous poster hash: 6ec8a...954 Nei Anonymous poster hash: ec239...3d5
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #6 Skrevet 25. november 2014 Bare venner? Ligger du med alle vennene dine? Høres veldig ut som at han ikke er så hypp på å kjøpe kua.. Nei. Men nå har jeg kun ligget med eks og han da. Han har hatt 4 med meg...og vi er godt voksne. Anonymous poster hash: 6ec8a...954
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #7 Skrevet 25. november 2014 For å snu på det. Hva mer kan du forvente av et forhold enn monogami, god sex og en bestevenn? Dersom dere har det og han ikke mener dere er i et forhold så lurer jeg på hva du venter på? Anonymous poster hash: ec239...3d5
Villbringebringebær Skrevet 25. november 2014 #8 Skrevet 25. november 2014 Nei ikke verdt å vente på, brent eller ikke brent menn er ganske enkle slik, er han interessert idag satser han med deg selvom han er brent han vil jo da ikke risikere at du finner en annen. Men han her virker kun keen på sex, noe han også har sagt, men han vet vel at du er forelsket i han og har derfor funnet den geniale unnskyldningen med at det er fordi han er brent.mdet er det jo ikke...
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #9 Skrevet 25. november 2014 Ingen som har opplevd dette? Anonymous poster hash: 6ec8a...954
Gustav Klitt Skrevet 25. november 2014 #10 Skrevet 25. november 2014 Bare venner? Ligger du med alle vennene dine? Høres veldig ut som at han ikke er så hypp på å kjøpe kua..Nei. Men nå har jeg kun ligget med eks og han da.Han har hatt 4 med meg...og vi er godt voksne. Anonymous poster hash: 6ec8a...954 Jeg skjønner bare ikke logikken. Han vil ikke binde seg, men dere har en avtale om at dere bare ligger med hverandre og ingen andre? Siden du nevner det. Hva er det han ikke vil at avtalen skal innbefatte? Å trøste deg når du er lei deg? Å holde hender offentlig? Å handle med seg et brød? Å møte barna dine? Det at du er usikker nok til at du må spørre her, er i seg selv et dårlig tegn.
Gustav Klitt Skrevet 25. november 2014 #11 Skrevet 25. november 2014 Ingen som har opplevd dette? Anonymous poster hash: 6ec8a...954 Er du en av de sjeldne som bare kan skrive, og ikke lese? Svaret er jo, dette skjer med godtroende damer (og menn) verden over, hver dag.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #12 Skrevet 25. november 2014 Skjedd her. Vi òg var bare "venner" og bare ventet på at han skulle falle for meg og det skjedde Gift i dag. Anonymous poster hash: 3b25b...d48
Villbringebringebær Skrevet 25. november 2014 #13 Skrevet 25. november 2014 Skjedde her og.. Ventet på han jeg, så møtte han en annen og vips de ble kjærester og jeg såret..
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #14 Skrevet 25. november 2014 Hadde en sånn "venn" en stund, ble lei av å vente på han og traff etterhvert en annen. Da ble "vennen" veldig interessert plutselig... Merkelig det der. Er i dag gift med mannen jeg møtte da jeg ble lei av å vente. Anonymous poster hash: 13015...671
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #15 Skrevet 25. november 2014 Ingen som har opplevd dette? Anonymous poster hash: 6ec8a...954 Joda, MANGE har opplevd dette.. Hvor mange har vel ikke opplevd at man innleder et seksuelt forhold til en mann som "ikke er klar for et forhold", men gjerne har sex med deg og vil være venner, og så går det 2 mnd og mannen har plutselig fått seg ny dame Jeg har vært borti min del av menn, samme har venninnene mine, og tro meg.. Dette er klassisk! Han kan ha sex med deg, men er for redd til å binde seg. Det er bare fram til han møter ei dame han får følelser for.. På mine 35 år har jeg kun opplevd at EN mann trosset disse "redde" følelsene og ble sammen med dama.. En ting jeg lurer på er hva slags vennskap du egentlig kan se for deg ift denne mannen. Det er så og si alltid dødfødt når den ene har følelser for den andre og ønsker mer. Anonymous poster hash: e7975...fff
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. november 2014 #16 Skrevet 25. november 2014 Joda. Og jeg sa tilslutt fra at jeg ikke gadd å sitte på gjerdet og vente. Nå er vi gift;-)
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #17 Skrevet 25. november 2014 Som d heter på fint: "he's really not that into you" Vil en mann ha en kvinne, så står han på... ALLTID!! D finnes utallige lignende historier; menn som ikke vil forplikte seg, menn som ikke vil ha barn, menn som trenger tid, menn som er skremt, menn som ikke vil ha fast kjæreste, osv Felles for desse historiene er at de ender med at han dumper dama som har gått og ventet, og vips så er han samboer/gift/gravid,i løpet av kort tid, med en ANNEN!! Så vil du være dørmatte og gå på gress så vær så god... Mitt KLARE råd er: gro deg noen baller og si at du IKKE ligger med vennene dine!! Si at du skal forbeholde sex til kjærlighet og monogami! ONS er lett å finne, kjærlighet ikke! Spar deg til d betyr noe, for BEGGE!! Anonymous poster hash: 092a9...37e
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #18 Skrevet 25. november 2014 Jeg kan love deg at han plutselig hadde blitt klar for et forhold om han hadde blitt interessert nok. Ikke la deg bruke slik om du egentlig vil ha et forhold. Du forringer det ekte og genuine om du fortsetter slik. Anonymous poster hash: ac6df...c72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå