Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #1 Skrevet 25. november 2014 Forrige tirsdag feber. Onsdag stor hoven kul i nakken som gjør det umulig å vri på hodet. Smerten avtar utover dagen og sa kommer feberen. Har feber i 2 døgn med tilhørende hodepine, vond hals og stort sett. Hanglete form frem til søndag, da smerter i begge armer og bein. Utover kvelden forsvinner kraft i bein og armer. Idag ikke mulig å skru opp korken på melka engang... Vært hos lege som ikke aner hva det er, men avventer prøvesvar. Noen som har opplevd lignende? Anonymous poster hash: c4918...d32
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #2 Skrevet 25. november 2014 Ebola kan debutere slik. Anonymous poster hash: 3eb8d...fea
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #3 Skrevet 25. november 2014 Svartedauen tror jeg. Anonymous poster hash: cebfa...d3e
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #4 Skrevet 25. november 2014 Ebola kan debutere slik. Anonymous poster hash: 3eb8d...fea Er vel ikke noe overhengende fare for at det er akkurat det. Ikke vært i utlandet og ikkr vært i kontakt med noen som har vært det eller som har det Anonymous poster hash: c4918...d32
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #5 Skrevet 25. november 2014 Svartedauen tror jeg. Anonymous poster hash: cebfa...d3e Flott! Da er det ikke så mye å gjøre da Anonymous poster hash: c4918...d32
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #6 Skrevet 25. november 2014 Ebola kan debutere slik. Anonymous poster hash: 3eb8d...fea Er vel ikke noe overhengende fare for at det er akkurat det. Ikke vært i utlandet og ikkr vært i kontakt med noen som har vært det eller som har det Anonymous poster hash: c4918...d32 Nei, da er det sikkert ME. Anonymous poster hash: 3eb8d...fea
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #7 Skrevet 25. november 2014 Ebola kan debutere slik. Anonymous poster hash: 3eb8d...fea Er vel ikke noe overhengende fare for at det er akkurat det. Ikke vært i utlandet og ikkr vært i kontakt med noen som har vært det eller som har det Anonymous poster hash: c4918...d32 Nei, da er det sikkert ME. Anonymous poster hash: 3eb8d...fea Kan du ikke komme med et ordentlig svar? Eller la være å svare? Anonymous poster hash: c4918...d32
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #8 Skrevet 25. november 2014 http://www.dagbladet.no/2014/11/25/nyheter/folkehelse/helse/folkehelseinstituttet/virus/36420773/ Anonymous poster hash: b2ea6...db9
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #9 Skrevet 25. november 2014 http://www.dagbladet.no/2014/11/25/nyheter/folkehelse/helse/folkehelseinstituttet/virus/36420773/ Anonymous poster hash: b2ea6...db9 Æsj... Vi hadde enterovirus i hus for en mnd siden, men annen type. Legen sa ingenting om dette... kan en virustype endre seg sånn da? Vi hadde 71... Anonymous poster hash: c4918...d32
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #10 Skrevet 25. november 2014 Polio? Anonymous poster hash: d239e...bd5
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #11 Skrevet 25. november 2014 Ebola kan debutere slik. Anonymous poster hash: 3eb8d...fea Er vel ikke noe overhengende fare for at det er akkurat det. Ikke vært i utlandet og ikkr vært i kontakt med noen som har vært det eller som har det Anonymous poster hash: c4918...d32 Nei, da er det sikkert ME. Anonymous poster hash: 3eb8d...fea Kan du ikke komme med et ordentlig svar? Eller la være å svare? Anonymous poster hash: c4918...d32 Du kan da ikke forvente et ordentlig svar når du ber helt tilfeldige personer om å stille en diagnose over nettet! Som man spør får man svar, er det noe som heter. Anonymous poster hash: 25b49...19d
FrkKværner Skrevet 25. november 2014 #12 Skrevet 25. november 2014 Det høres for meg ut som en nakke abcsess. Blir du fulgt godt opp av fastlegen din? I bunn og grunn ville jeg egentlig anbefalt deg å tatt deg en tur på sykehuset for en vurdering. Du blir verre og verre for hver dag slik at jeg ville anbefalt deg å fått en behandling så rask som mulig. Det kan hende du vil trenge antibiotika intravenøst. Nå vet jeg ingenting om crp nivået ditt, men ved en abcsess kan den stige svært raskt slikt at det er greit å gå kontrollert dette litt ofte. Ofte kontroller er også nødvendig for å se om behandlingen du får er riktig. Som sagt, mulig det ikke er dette men det kan høres slik ut 😊.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #13 Skrevet 25. november 2014 Ebola kan debutere slik. Anonymous poster hash: 3eb8d...fea Er vel ikke noe overhengende fare for at det er akkurat det. Ikke vært i utlandet og ikkr vært i kontakt med noen som har vært det eller som har det Anonymous poster hash: c4918...d32 Nei, da er det sikkert ME. Anonymous poster hash: 3eb8d...fea Kan du ikke komme med et ordentlig svar? Eller la være å svare? Anonymous poster hash: c4918...d32 Du kan da ikke forvente et ordentlig svar når du ber helt tilfeldige personer om å stille en diagnose over nettet! Som man spør får man svar, er det noe som heter. Anonymous poster hash: 25b49...19d Det går ann å holde kjeft hvis du synes andre er teite da Anonymous poster hash: c4918...d32
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #14 Skrevet 25. november 2014 Ebola kan debutere slik. Anonymous poster hash: 3eb8d...fea Er vel ikke noe overhengende fare for at det er akkurat det. Ikke vært i utlandet og ikkr vært i kontakt med noen som har vært det eller som har det Anonymous poster hash: c4918...d32 Nei, da er det sikkert ME. Anonymous poster hash: 3eb8d...fea Kan du ikke komme med et ordentlig svar? Eller la være å svare? Anonymous poster hash: c4918...d32 Du kan da ikke forvente et ordentlig svar når du ber helt tilfeldige personer om å stille en diagnose over nettet! Som man spør får man svar, er det noe som heter. Anonymous poster hash: 25b49...19d Nettopp Anonymous poster hash: 3eb8d...fea
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #15 Skrevet 25. november 2014 Det høres for meg ut som en nakke abcsess. Blir du fulgt godt opp av fastlegen din? I bunn og grunn ville jeg egentlig anbefalt deg å tatt deg en tur på sykehuset for en vurdering. Du blir verre og verre for hver dag slik at jeg ville anbefalt deg å fått en behandling så rask som mulig. Det kan hende du vil trenge antibiotika intravenøst. Nå vet jeg ingenting om crp nivået ditt, men ved en abcsess kan den stige svært raskt slikt at det er greit å gå kontrollert dette litt ofte. Ofte kontroller er også nødvendig for å se om behandlingen du får er riktig. Som sagt, mulig det ikke er dette men det kan høres slik ut 😊. Nakken er fin igjen. Ikke meg dette gjelder da. Ble ikke tatt noe hurtig-crp, alt ble tatt venøst og sendt sykehuset så får svar på fredag Anonymous poster hash: c4918...d32
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #16 Skrevet 25. november 2014 Det høres for meg ut som en nakke abcsess. Blir du fulgt godt opp av fastlegen din? I bunn og grunn ville jeg egentlig anbefalt deg å tatt deg en tur på sykehuset for en vurdering. Du blir verre og verre for hver dag slik at jeg ville anbefalt deg å fått en behandling så rask som mulig. Det kan hende du vil trenge antibiotika intravenøst. Nå vet jeg ingenting om crp nivået ditt, men ved en abcsess kan den stige svært raskt slikt at det er greit å gå kontrollert dette litt ofte. Ofte kontroller er også nødvendig for å se om behandlingen du får er riktig. Som sagt, mulig det ikke er dette men det kan høres slik ut 😊.Nakken er fin igjen. Ikke meg dette gjelder da. Ble ikke tatt noe hurtig-crp, alt ble tatt venøst og sendt sykehuset så får svar på fredag Anonymous poster hash: c4918...d32 Ok så kulen er borte? Da er det nok neppe det. Får avvente svar på blodprøvene da, finner man ikke noe spesielt på de bør man få tatt en CT av hodet. En spinalpunksjon bør vedkommende også få tatt med tanke på hodepine, feber og krafttap i armer og ben. Anonymous poster hash: cebfa...d3e
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #17 Skrevet 25. november 2014 Det høres for meg ut som en nakke abcsess. Blir du fulgt godt opp av fastlegen din? I bunn og grunn ville jeg egentlig anbefalt deg å tatt deg en tur på sykehuset for en vurdering. Du blir verre og verre for hver dag slik at jeg ville anbefalt deg å fått en behandling så rask som mulig. Det kan hende du vil trenge antibiotika intravenøst. Nå vet jeg ingenting om crp nivået ditt, men ved en abcsess kan den stige svært raskt slikt at det er greit å gå kontrollert dette litt ofte. Ofte kontroller er også nødvendig for å se om behandlingen du får er riktig. Som sagt, mulig det ikke er dette men det kan høres slik ut 😊.Nakken er fin igjen. Ikke meg dette gjelder da. Ble ikke tatt noe hurtig-crp, alt ble tatt venøst og sendt sykehuset så får svar på fredag Anonymous poster hash: c4918...d32 Ok så kulen er borte? Da er det nok neppe det. Får avvente svar på blodprøvene da, finner man ikke noe spesielt på de bør man få tatt en CT av hodet. En spinalpunksjon bør vedkommende også få tatt med tanke på hodepine, feber og krafttap i armer og ben. Anonymous poster hash: cebfa...d3e Ja...legen synes det var vanskelig. Får bare se da. Takk Anonymous poster hash: c4918...d32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå