Gå til innhold

Forgive or forget??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde bursdag nå på søndag som var og kjæresten sa for flere uker siden at han gjerne ville besøke meg på kvelden. Når gjestene var gått sendte jeg en melding å spurte hva han drev med. Fikk da til svar at han satt å spilte og var trøtt. Jeg spurte om han ikke skulle komme til meg alikevel da og fikk til svar at han så ikke vitsen med det, da han skulle på jobb litt tidligere dagen etter (noe han har visst siden fredag, men ikke fortalt meg). Han bor 20 minutters kjøretur fra meg og klokka var halv 7 på kvelden da jeg sendte ham melding.

Forgive him or forget him??

Anonymous poster hash: 571c0...6f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forget him.

Anonymous poster hash: 4a2b6...6f3

Skrevet

Hvis dette er hele historien... Forget.

Anonymous poster hash: e42bd...31d

Skrevet

Forget. 

Anonymous poster hash: 0da7b...0d7
Skrevet

Om han er grei ellers: Forgive.

Om han pleier å gjøre slikt: Forget.

Anonymous poster hash: 1cbd0...3fb
Skrevet

Forget...

Anonymous poster hash: 0b982...1de

Skrevet

Forget

Skrevet

Forget

Anonymous poster hash: 8cdaf...365

Gjest Antarctica
Skrevet

Om han er grei ellers: Forgive.Om han pleier å gjøre slikt: Forget. Anonymous poster hash: 1cbd0...3fb

I prinsippet enig med deg... Men "ellers" - det er ikke på bursdager. Det er andre dager. På bursdager er man EKSTRA grei, syns nå jeg.

Skrevet

Jeg ville ha droppet ham. 

Anonymous poster hash: 480eb...b3d
Skrevet

Fordet så klart, han er jo ikke interessert i noe seriøst med deg. Det skjønner du jo egentlig utifrå den oppførselen der. Du fortjener bedre.

Skrevet

Han så ikke vitsen med å besøke deg? Den ville jeg hatt en forklaring på i alle fall, om jeg skulle vurdert å tilgi.

Fikk meg til å tenke på min første kjæreste (da jeg var 16) som ikke syns det var verdt å bruke penger på å ta bussen for å besøke meg i en uke hvis ikke jeg lovte han sex minst to ganger om dagen. :P

Anonymous poster hash: 33456...d6a
Skrevet

Var han ikke invitert til selskapet ditt?

Jeg ser for meg at det var det han hintet om da han sa han gjerne ville komme en tur på kvelden og så ble lei seg for ikke å bli invitert. Ikke dump ham før du har sjekket om det lå noe slikt bak i det minste. Det kan jo også hende han syntes det ble veldig sent å komme da du ringte og tenkte at du egentlig ikke vile ha besøk når du ikke ringte før.

Anonymous poster hash: 6df58...871

Skrevet

Vi har begge barn og vil gå rolig frem, vi fant derfor ut sammen at de ikke skulle komme i selskapet. Har vært sammen i 8 mnd og forholdet har vært helt supert frem til de siste ukene. Jeg føler at han har blitt mer tilbaketrukket og kald ovefor meg i det siste. Og jeg kjente at det toppet seg for meg da han sa han "ikke så vits i å komme" på bursdagen allikevel.

HI

Skrevet

Det må du da finne ut av på egen hånd uten å spørre her. Vi vet jo ikke historien rundt eller hvordan han ellers er.

Men er det rart det er mange brudd og skilsmisser...

Anonymous poster hash: 3e7cb...f9d

Skrevet

8 mnd er jo en stund. Snakk med han. Hvis han ikke gir deg noe "mer" forget han!!!!

Anonymous poster hash: 8ebf0...48d

Skrevet

Høres ut som om han ikke er så interessert lenger. Hadde droppet å bruke tid på han.

Anonymous poster hash: 2a448...7ba
Skrevet

Vi har begge barn og vil gå rolig frem, vi fant derfor ut sammen at de ikke skulle komme i selskapet. Har vært sammen i 8 mnd og forholdet har vært helt supert frem til de siste ukene. Jeg føler at han har blitt mer tilbaketrukket og kald ovefor meg i det siste. Og jeg kjente at det toppet seg for meg da han sa han "ikke så vits i å komme" på bursdagen allikevel.

HIAnonymous poster hash: 571c0...6f7

Er dette samme fyr og samme forhold som er beskrevet før? Han som ikke ga lyd fra seg på mange dager og som lovte bot og bedring? I så tilfelle - forget! Helt klart. Send ham noe ekkelt i posten i tillegg.

Skrevet

Iiiik: nei, jeg har ikke skrevet innlegg om dette før, heldigvis :)

Jeg skal snakke med han, men gruer meg fordi han pleier alltid å gå i forsvar, bli sint og mene at jeg overreagerer :/ Ville bare ha litt synspunkter for å finne ut om det er jeg som er hårsår eller om andre også hadde reagert.

HI

Skrevet

Bare det at du gruer deg til å prate med han...go go go! Forget han

Anonymous poster hash: 8ebf0...48d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...