Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #1 Skrevet 25. november 2014 Jeg har vært kvalm siden uke 6, ble litt verre i uke 8, men hadde noen dager innimellom som var litt bedre. Hadde levelig kvalme, men den var såpass at jeg ikke orket å lage middag på grunn av lukta osv. Var kvalm hele dagen. Men kastet bare opp noen få ganger til nå...uke 11+4. I går begynte jeg plutselig å bli mye verre og kastet opp et par ganger og var så kvalm at jeg ikke orket å reise meg fra sofaen. I dag begynte jeg med å kaste opp tre ganger etter hverandre. Først da jeg stod opp, så 15 min etter frokost og så 30 min etter det igjen. Kvalme og smerter/mageknip som var skikkelig intense. Jeg får nesten ikke i meg væske og nå prøvde jeg å spise en banan og fikk grusomme mageknip og oppkast igjen. Hva er det egentlig som skjer? Jeg var så glad for ha kommet i uke 11 og tenkte at nå var snart kvalmen forbi og jeg kunne begynne å lage og spise ordentlig god og sunn mat igjen. Og så får jeg dette i stedet!! 10 ganger verre enn noen gang. Er helt fortvilet nå, ser for meg at dette fortsetter og at jeg ender opp med intravenøs på sykehus....Alt som kommer ned i magen skaper vonde smerter til det kommer opp igjen. Noen med erfaringer som også har blitt dårligere mot slutten av 1. trimester? Og hva skjedde videre? Takker på forhånd for svar!! Anonymous poster hash: d7796...79e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå