Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #1 Skrevet 25. november 2014 Jeg kjøper til barna mine, 2 nevøer og mamma. Mannen min ordner gaver til sin familie fra oss. Jeg og søsteren min har bestemt oss for at vi ikke kjøper julegaver til hverandre, men heller inviterer hverandres familier på middag i jula Anonymous poster hash: 6c0ec...126
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #2 Skrevet 25. november 2014 mamma,mine tre søsken,en niese og en nervø,foreldre til barnefaren,og fetteren til småen på far sin side. Er ikke sammen med barnefaren. Anonymous poster hash: 7199c...97c
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #3 Skrevet 25. november 2014 Jeg kjøper til alle egentlig Mine tre søstre og ene bror med partner. Mannens to brødre med partner. Alle våre 8 tante/onkelbarn. Mine foreldre med partnere (de er skilt og begge gift på nytt) Mannens foreldre Min bestemor. Våre fire barn og til mannen min. Mannen kjøper gavet til meg Anonymous poster hash: 0cb9c...1da
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #4 Skrevet 25. november 2014 Min mann og mitt barn. Min søster, hennes mann og hennes barn. Mine foreldre Mine tanter (fire stykker), deres menn, deres barn (mine søskenbarn) og deres barn igjen, totalt 17 gaver. Min manns far (mor er død). Min manns søster, hennes mann og hennes barn. Noen venner og deres barn. Anonymous poster hash: 192a5...f76
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #5 Skrevet 25. november 2014 Kjøper til Mann 4 barn Foreldre Svigerforeldre Bestefar Søster Bror Tante 9 nevøer & nieser 4 fadderbarn Gamleonkel 4 vennepar i tillegg kjøper jeg til barna fra barne til mannen fra barna til barna fra nissen D blir en del gitt I tillegg har 4åringen bursdag en uke før jul, og 17åringen rett etter nyttår. Er heldigvis ferdig med alt Skal til London om en ukes tid, da blir d nok en hel haug ekstra til ungene Anonymous poster hash: a6feb...063
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 25. november 2014 #6 Skrevet 25. november 2014 Mamma og hennes nye kjæreste, pappa og hans kone, bestemor og bestefar, barna mine, kjæresten min, kjærestens foreldre, min søster og hennes mann, deres to barn, min mors svigerforeldre, tre venninner, deres til sammen tre barn, mammas svigerinne og svoger.. Har jeg huska alle da?
Lepidoptera Skrevet 25. november 2014 #7 Skrevet 25. november 2014 Pappa pappas nye samboer Bror 3 stesøsken 6 kusiner 1 fetter 4 fillenieser/nevøer 3 tanter 2 onkler svigermor og far 2 svogere Min samboer og datter
MTF Skrevet 25. november 2014 #8 Skrevet 25. november 2014 Mine foreldre Min mann Mine 2 barn Søster og svoger + niese Svigerinne 4 tantebarn 1 vennepar + deres 3 barn 3 venninner onkel og tante kusine svigerforeldre I tillegg har svigermor, to nieser, en venninne jeg kjøper gaver til, mamma, min mann og min sønn ale bursdag i desember. l
Elsker livet Skrevet 25. november 2014 #9 Skrevet 25. november 2014 Barna, foreldrene våre, våre søsken, onkel/tantebarna, venninner, venninners barn, mannen, mannens grandtante, mannens kolleger og en kamerat. Mannen kjøper til meg.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #10 Skrevet 25. november 2014 Vi som par kjøper til: - hans søsken (to stk) - svigermor - svigerfar - stesvigermor - stesøstre (to stk) - besteforeldre (3 gaver) - tanter på hans side (2 stk) - kusiner og fetre (8 stk) - 1 kompis - 3 venninner - 2 barn av venninner - 2 sjefer får oppmerksomhet - min mamma Anonymous poster hash: 77c7e...8a1
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 25. november 2014 #11 Skrevet 25. november 2014 (endret) Mannen Barna Min mor Svigermor Svigerfar Svigerbror 2 søstere+ektefeller 1 kusine 3 nevøer og 2 nieser 1 grand nevø 1 eks svoger 4 barn (venner av mine barn) 3 hunder Fra storebror til lillebror og omvendt Fra nissen til meg,mannen, to barn, min søster, svoger og min mor. ( bare tullegaver til de voksene). Endret 25. november 2014 av Mamma`n til Will& Ailo
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #12 Skrevet 25. november 2014 Mannen, 1 barn, 2 foreldre, 2 besteforeldre, 3 søsken, 1 fadderbarn, 1 tante, 2 svigerforeldre, 3 søsken av mannen med partnere, 3 nevøer på mannens side. Litt kjedelig med så mange voksne, mye morsommere å kjøpe til barn. Anonymous poster hash: 29f10...cd6
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #13 Skrevet 25. november 2014 Svigers, felles gave til hele familien, begge ungene, bonus sønnen og kjæresten hans, han ene gammel onkel til min kjære som er alene, og alle våre onkel- og tantunger ( 2 ) og gudungene ( 4 ). Anonymous poster hash: d4152...1ad
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #14 Skrevet 25. november 2014 Mamma, pappa, svigerforeldrene, 4 søsken/svogere, 2 tantebarn, 5 av barna til venninner, kusine, 3 venninner. Anonymous poster hash: cbcb5...ae2
☆☆☆ Skrevet 25. november 2014 #15 Skrevet 25. november 2014 Ungane Foreldra våre Besteforeldra våre Søsken Nokre søskenbarn Nokre tremenningar av ungane Ei venninne med barn
MrsMilla Skrevet 25. november 2014 #16 Skrevet 25. november 2014 Omtrentlig alle. Enkel grunn, jeg er opptatt av økonomi og budsjett, og vil gjerne ha kontroll slik at vi prioriterer riktig og ikke går over budsjett. Det er mange gaver og mange hensyn å ta. Vi betaler begge like mye totalt da kostnadene fordeles på oss begge. Han tar heller mer ansvar med julevasken og andre oppgaver for å få heimen klar til jul.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #17 Skrevet 25. november 2014 4 barn Mamma Pappa Farmor 2 søstre+deres menn Nevø Jeg er veldig glad jeg ikke har større familie akkurat når det kommer til julegavebudsjettet Den ene datteren min og farmor har bursdag oppi jula også så da må jeg kjøpe dobbelt med gaver til dem Anonymous poster hash: 78840...f14
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #18 Skrevet 25. november 2014 Ikke så mange. Kjøper til 2 sett besteforeldre, ett søsken, og til en onkel og en tante. That's it. Anonymous poster hash: d546b...51c
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #19 Skrevet 25. november 2014 Har ikke så stor familie. Jeg kjøper til: De to barna våre Mine foreldre En venninne og hennes fire barn Mannen min Min mann kjøper til: Meg Sine foreldre Sin bror Anonymous poster hash: c50fb...0d5
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #20 Skrevet 25. november 2014 Mor/stefar Far/kone Bror Søster Mormor 1 onkel Mine 2 barn Kjærestens 2 barn Kjæresten (vi reiser på tur å det er vår julegave) Anonymous poster hash: 0d3a8...8cc
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #21 Skrevet 25. november 2014 Jeg kjøper til mine foreldre, mannens foreldre, to svigerinner med mann +deres barn. Kjøper også til en kusine og hennes sønn, en venninne og hennes datter, fire tanter, en filleonkel, en kusine til og til en fattig dame med barn. Kjøper også til barna til et vennepar. Totalt 24 personer. 😊 Anonymous poster hash: 078de...7ca
sug lut Skrevet 25. november 2014 #22 Skrevet 25. november 2014 Alle som vil ha og et par som ikke vil. Venner, barns venner, to kolleger, besteforeldre, tanter og onkler, søskenbarn, oldeforeldre da de fremdeles levde.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #23 Skrevet 25. november 2014 Mannen Sønnen Mamma Pappa Bestefar Svigerforeldre Svigerbror og kjæreste + 2 barn Svigersøster og kjæreste Mannens bestemor Mannens tante/onkel Et fadderbarn + søsteren hans 4 venninner 3 kollegaer Håper ikke flere kjøper til oss for da blir det enda flere gaver å kjøpe. Stress uten like hvert år, og spesielt nå som jeg er høygravid! Dessuten er det litt kleint om noen bare kjøper gaver uten at vi har avtalt å kjøpe til hverandre. Anonymous poster hash: a66e1...f68
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #24 Skrevet 25. november 2014 Vi kjøper til moren min og foreldrene til mannen, og til søstera hans. I tillegg kjøper vi små gaver til bestemoren min og tantene mine. Og et par venninner Anonymous poster hash: 421dc...3cd
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #25 Skrevet 25. november 2014 Hvert år: Gutten Mannen Mannen (fra gutten) Mamma Pappa Svigermor Svoger og konen 6 nevøer og nieser 2 sønner til min kusine Datteren til en venninne I år er vi i hjemlandet mitt, så jeg legger til: 3 kusiner Farmoren min Anonymous poster hash: 98a83...194
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå