Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #1 Skrevet 25. november 2014 Noen som har vært i Gdansk her? Har dere noen must-see, must-doo? (must not-doo..) Og hvilket spa bør jeg gå på? Tenker da spa med både basseng/velværeavdeling og behandling Anonymous poster hash: 5d3fc...0b8
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #2 Skrevet 25. november 2014 Ser nå at jeg har skrevet "do" med to O-er. Beklager på det dypeste, så ikke kommenter det HI Anonymous poster hash: 5d3fc...0b8
Monica Skrevet 25. november 2014 #3 Skrevet 25. november 2014 Ønsker bare å følge denne, da jeg lurer på det samme. Reiser til Gdansk i desember.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #4 Skrevet 25. november 2014 Gdansk er fantastisk! Har bare vært der på sommeren, og også i nabobyen sopot. Bodde en gang på Hilton i gdansk, det var flott. Sheraton i Sopot er også fint. Spabehandlingene er billige på hotellet, men enda billigere på kjøpesenter eller spa rundt omkring i byen. Når jeg er det drar jeg til frisør, striper ettervekst og klipper håret, tar manikyr, setter på øyevipper og vokser og farger øyenbrynene i tillegg til massasje og vanlig spa. Dra med tom koffert maten er god og billig, sjekk tripadvisor Osv, man har råd til å velge topp restauranter. Har dratt dit med barn og, veldig familievennlig. Dyreparken og akvarium koster under 100 kroner for en familie på 5... God tur! Anonymous poster hash: 071ba...107
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #5 Skrevet 25. november 2014 http://www.meraspahotel.pl/en/hotel Billig og veldig bra spa her. Fint bassengområde. Hotellet ligger på stranden. Anonymous poster hash: 2b118...893
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå