Gå til innhold

Hvorfor er Pia Haraldsen single....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

DET satt jeg og tenkte på når jeg så henne på God Morgen Norge. Hun er jo ganske pen og sikkert veldig hyggelig....hmmm

Anonymous poster hash: 8fd5c...45d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun ser jo dessverre veldig sur ut. Og smiler kun med munnen. Hun er pen og smart, men eier ikke karisma og sjarm. Kanskje derfor?

Skrevet

Fordi hun og moren er så bestevenner at det ikke er plass til menn i deres liv

Anonymous poster hash: 8688a...539

Skrevet

Du spør som om det var noe negativt å være singel?

Anonymous poster hash: de928...6d0
Gjest Julia1984
Skrevet

Hun ser jo dessverre veldig sur ut. Og smiler kun med munnen. Hun er pen og smart, men eier ikke karisma og sjarm. Kanskje derfor?

kjenner du henne privat eller kun gjennom TV skjermen??

Skrevet

Er ikke det bra da? :)

Skrevet

mamman fikk vel kjæreste gjennom det programmet de hadde?

Skrevet

Jeg spør fordi hun på tv i dag håpet hun en dag fikk gifte seg...

HI

Skrevet

Hvor pen folk er har lite å gjøre med om de har kjæreste eller ikke. Det kan kanskje gjøre det letter å bli oppdaget av noen, men er ikke noe kriterium for å få til et godt forhold. Har vært sammen med den fantastiske mannen min i ti år og har det supert sammen, men det er ikke utseende som er grunnen til det. Han er veldig kjekk og det er en bonus men ikke grunnen til at vi har verdens beste forhold :D

Anonymous poster hash: af7f7...864

Skrevet

Fordi hun og moren er så bestevenner at det ikke er plass til menn i deres livAnonymous poster hash: 8688a...539

mamman fikk vel kjæreste gjennom det programmet de hadde?Anonymous poster hash: 8fd5c...45d

Ja, men de er jo skillt forlengst. Leser du ikke tabloidpressen, frøken?

Skrevet

Jeg spør fordi hun på tv i dag håpet hun en dag fikk gifte seg...

HI

Jeg håper hun en dag får barn. Som singel eller med noen. Men jeg vet hun ønsker seg barn så akkurat det ønsket håper jeg går i oppfyllelse.

Hvorfor er det viktig å gifte seg? Ekteskap ender ofte i skilsmisse.

Skrevet

Øhhhh er det en sammenheng mellom pene og single? Kan man virkelig ikke være singel og pen? Eller skal man være støgg som styggen og singel? ER det mere rettferdig? Skjønte ikke.

Skrevet

kjenner du henne privat eller kun gjennom TV skjermen??

Privat, vet hun er ganske sjenert og kan derfor virke uoppnåelig og sur.mdette er hun åpen og selv, men vet ikke hvordan hun skal endre dette. Så hun møter lett menn fordi hun er pen, men så blir det ikke noe mer.

Skrevet

Jeg er selv singel, og det er ikke bare å finne noen. Det er ganske mye som skal stemme. Jeg er selv ganske sær, og da er det virkelig ikke lett. Og jeg er ikke sær på utseende, men personlighet. Og noen få ganger så møter jeg en mann jeg vil ha, men da vil kanskje ikke han ha meg.

Utseende har da ikke så mye å si. Er ikke sånn at bare fordi man er pen, så får man kjæreste lett. Har da venninner som er kraftig overvektige og ikke de peneste, som har fått seg kjærester, mens jeg som er normalvektig og normalt pen, ikke finner noen.

Anonymous poster hash: 1bd14...2ff
Skrevet

Kanskje rett og slett fordi hun ikke har truffet en hun ønsker å ha et forhold til? Min venninne er både flott å se på, smart, godt utdannet og ikke minst både snill og sjarmerende, og hun ønsker seg mann og barn. Mange menn er interessert i henne, og hun dater av og til, men hun har foreløpig ikke truffet noen som hun ser en mulig livspartner i. 

Anonymous poster hash: c1256...746
Skrevet

Nei hmm hva kan det komme av da tro? At hun ikke har funnet en hun vil dele livet med?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...