Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #1 Skrevet 25. november 2014 Var hos tannlegen i går, fikk fjernet røttene og smurt et stoff nedi og til slutt midlertidig fylling. I dag kjenner jeg at jeg har vondt, men det kjennes ut som nabotannen, vondt når jeg tygger nedpå, gnisser og når jeg slipper tygget når jeg spiser. Kan dette være smerter etter tannlegebesøket i går eller er det noe med nabotannen? Kjenner godt at smerten er fra tabotannen og har alltid ment at det kom fra den. Anonymous poster hash: 860c0...098
moell5 Skrevet 25. november 2014 #2 Skrevet 25. november 2014 Helt klart smerter etter tannlegebesøket, går nok over på ett par dager. Vanlig at tannpinen sprer seg utover i munnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå