Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #1 Skrevet 25. november 2014 Pakker dere bare inn pakkene og skriver tall på, eller sender dere med 'oppheng' også? Anonymous poster hash: 28757...595
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #2 Skrevet 25. november 2014 Sender med oppheng også Anonymous poster hash: e2e00...45f
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #3 Skrevet 25. november 2014 Jeg har ikke gjort det selv enda, da vi bare har baby enn så lenge, men jeg har selv fått tilsendt pakkekalender fra min mor, og da har det bare vært en masse pakker uten nummer og uten oppheng. Jeg har brukt å legge dem i en pen kurv, og så har jeg fått lov å plukke ut en valgfri gave hver dag. Kjempekoselig. Har fått i godt voksen alder også, og da har det vært mye nyttige ting, som deodorant, tannkrem, håndkrem og slike ting. Har satt like stor pris på det hvert år. Men nå, når vi har fått baby, er det nok over for slikt for oss. Nå er det den nye generasjonen som får nyte godt av min mors (og fars) gavmildhet og omtenksomhet. Anonymous poster hash: 26482...4cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå