Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #1 Skrevet 25. november 2014 Hva gjøre? Hvor spise? shoppe? Anonymous poster hash: a7faf...6ff
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #2 Skrevet 25. november 2014 Er julemarked på tivoli! Jeg skal i alle fall spise lunsj på nyhavn, fast rutine! Reiser selv om 14 dager Anonymous poster hash: 53fb4...73e
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #3 Skrevet 25. november 2014 Tivoli. Illum, de har en etasje med barneklær. Anonymous poster hash: 16536...863
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #4 Skrevet 25. november 2014 Jensens buffhus Anonymous poster hash: 6ff8d...c40
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #5 Skrevet 25. november 2014 Jensens buffhus Anonymous poster hash: 6ff8d...c40 haha.. jeg skal på venninnetur til Køben! en hel helg uten mann og barn.. tviler på at vi velger Jensens Bøffhus.. Anonymous poster hash: a7faf...6ff
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #6 Skrevet 25. november 2014 Den sushirestauranten på toppen av Tivoli Hotel. Jeg husker ikke hva den heter. Den er fantastisk. Må bordbestille i god tid. Tivoli er et absolutt must, ha god tid. Kähler-restauranten inne i haven er veldig bra. Ellers er det jo flere artige Michelin-spisesteder i Køben. Illums bolighus og Magasin, rusle Strøget og sidegater. Det er for turister, forsåvidt, litt som Karl Johan i Oslo - men det er finere, og er man ikke kjent fra før er det helt kurant. Vesterbro er hipt og artig, Nørrebro er innvandrerbydel med særpreg. Jeg liker begge. Anonymous poster hash: 769a9...0c0
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #7 Skrevet 25. november 2014 København er en overhypet liten by uten noe å finne på i. Anonymous poster hash: 19e04...314
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #8 Skrevet 25. november 2014 Den sushirestauranten på toppen av Tivoli Hotel. Jeg husker ikke hva den heter. Den er fantastisk. Må bordbestille i god tid. Tivoli er et absolutt must, ha god tid. Kähler-restauranten inne i haven er veldig bra. Ellers er det jo flere artige Michelin-spisesteder i Køben. Illums bolighus og Magasin, rusle Strøget og sidegater. Det er for turister, forsåvidt, litt som Karl Johan i Oslo - men det er finere, og er man ikke kjent fra før er det helt kurant. Vesterbro er hipt og artig, Nørrebro er innvandrerbydel med særpreg. Jeg liker begge. Anonymous poster hash: 769a9...0c0 Strøget er fantastisk nå i juletiden, virkelig verdt å få med seg Anonymous poster hash: 5e8cc...07b
Gjest Skrevet 25. november 2014 #9 Skrevet 25. november 2014 Illum varehus, Disney sjappa, Tivoli, Nyhavn og Strøget
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #10 Skrevet 25. november 2014 Den sushirestauranten på toppen av Tivoli Hotel. Jeg husker ikke hva den heter. Den er fantastisk. Må bordbestille i god tid. Tivoli er et absolutt must, ha god tid. Kähler-restauranten inne i haven er veldig bra. Ellers er det jo flere artige Michelin-spisesteder i Køben. Illums bolighus og Magasin, rusle Strøget og sidegater. Det er for turister, forsåvidt, litt som Karl Johan i Oslo - men det er finere, og er man ikke kjent fra før er det helt kurant. Vesterbro er hipt og artig, Nørrebro er innvandrerbydel med særpreg. Jeg liker begge. Anonymous poster hash: 769a9...0c0 Sticks and Sushi. Ingen over ingenved siden;) Anonymous poster hash: 189de...ee4
Novemberdama Skrevet 25. november 2014 #11 Skrevet 25. november 2014 Hopp over Strøget og gå heller for Strædet, med mindre du vil inn i kjedelige billigsjapper som det er nok av i Norge! Dog finnes det unntak: Illum Bolighus, Disney Store, Lego Store, Karusella I Jorchs Passage, Sephora i Illum og noen fancy sjapper nederst ved Magasin Du Nord. Vi har tenåringer så et besøk på Halifax for å spise verdens beste burger er et must (vi snakker IKKE burger ala McDonalds her altså :-) Går du nederst i gågata (Strøget) og til venstre finner du mange flotte klesbutikker. SuperLove er en av mine favoritter, der har de både klær og interiør. Går du fra Strøget mot Rundetårn finner du mange fine butikker, og har du små barn er MiniMinisteriet et must. Masse søtt! I samme gate ligger også interiør og "nips" butikken Plint, veldig mye fint og ikke så himla dyrt. Når jeg hører folk si at København er overhypet og dårlig tviler jeg på at de har sett andre deler av byen enn Strøget. Jeg hater den gata og skyr den som pesten, men elsker resten av byen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå