Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #1 Skrevet 25. november 2014 Hvor vanlig er det at ADHD barn med konsentradjonssvansker har betydelige lære/skrive vansker?? Anonymous poster hash: cc0f5...cb4
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #2 Skrevet 25. november 2014 Vet ikke. Søstera mi, som har add, er smart. Veldig flink på skolen. Anonymous poster hash: 57573...504
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 25. november 2014 #3 Skrevet 25. november 2014 Nei det har ikke min gutt
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #4 Skrevet 25. november 2014 Nei, min gutt har add ( nesten det samme som adhd bare uten hyperaktiviteten) og han er vanvittig skoleflink i samtlige fag. Anonymous poster hash: 0ebf8...5c5
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #5 Skrevet 25. november 2014 Ok. Dattera mi har. Henger 1år ++ enn de andre i klassen. Alle sier dette er pga konsentrasjonssvanskene, men kan det være noe annet da? Hi Anonymous poster hash: cc0f5...cb4
Leirha Skrevet 25. november 2014 #6 Skrevet 25. november 2014 Det vet jeg ikke, men min gutt har ihvertfall ikke det.Lærte å lese og skrive av seg selv da han var 4 år.Liten gluping all the way..Synd det ikke strekker så langt alltid på grunn av konsentrasjonen.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #7 Skrevet 25. november 2014 Han har ikke lesevansker, men skrivevansker. Han har nemlig dårlig finmotorikk. Anonymous poster hash: 4ee75...78a
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #8 Skrevet 25. november 2014 Ok. Dattera mi har. Henger 1år ++ enn de andre i klassen. Alle sier dette er pga konsentrasjonssvanskene, men kan det være noe annet da? Hi Anonymous poster hash: cc0f5...cb4 Det er nok veldig lett å "skylde" på diagnosen til barnet ditt. Det kan jo rett og slett være at hun hadde hengt noe etter selv uten diagnosen. Alle barn er forskjellige og har forskjellig læringskurve. Anonymous poster hash: 0ebf8...5c5
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #9 Skrevet 25. november 2014 Min datter har ADD, og lærte seg alfabetet 2 år gammel. Anonymous poster hash: 1154d...2cc
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #10 Skrevet 25. november 2014 Jeg var best i klassen og har ADHD. Anonymous poster hash: 29790...c42
Sint naken biltyv Skrevet 25. november 2014 #11 Skrevet 25. november 2014 Ja jenta mi har det. Sliter desverre veldig med alle fag og spesielt med lesing og skriving.
valkyrien Skrevet 25. november 2014 #12 Skrevet 25. november 2014 Har ADD selv, og var veldig skoleflink. Lærte å lese da jeg var 4, hatt toppkarakterer gjennom hele skoletiden.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #13 Skrevet 25. november 2014 Ja hun har hengt etter med språk fra hun var liten. Allikevel så henger adhd mange ganger sammen med lærevansker har jeg hørt. venninna mi ha add. Slet veldig på skolen... Ikke lett alltid. Vil bare det beste for datteren min. Er evig glad hun er så rolig og snill da, finns ikke atferdsvansker hos henne:) Anonymous poster hash: cc0f5...cb4
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #14 Skrevet 25. november 2014 Han er innmari flink til å lese og skrive, men henger langt etter i matte. Anonymous poster hash: 763f8...8c8
Gjest thricane Skrevet 25. november 2014 #15 Skrevet 25. november 2014 Ja. Han forstår egentlig spørmål osv, men rekker ikke lese det/husker ikke hva han har lest fordi han bruker så lang tid.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #16 Skrevet 25. november 2014 Han har ikke lesevansker, men skrivevansker. Han har nemlig dårlig finmotorikk. Anonymous poster hash: 4ee75...78a signerer denne Anonymous poster hash: 70296...477
klg,2 boys now:) Skrevet 25. november 2014 #17 Skrevet 25. november 2014 Ja sønnen min har ADHD og sliter med lesning og skriving
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå