Gå til innhold

Stikkpiller og de jævla fiseflekkene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den overskriften har du ikke sett før, tipper jeg?

Er det noen som har erfaringer med stikkpiller og deres egne evne til å få rumpa til å skyte ut en merkelig lys væske som setter flekker? Flekker som man ikke kan fjerne?!

Jeg husker jeg hadde samme problem da jeg tok mandlene og måtte ta stikkpiller.

Det var som om kroppen skilte seg av med noe av det, siden jeg måtte fise mye og da kom det en nesten gjennomsiktig væske som gav noen umulige flekker!!!

Jeg har flekker over hele huset, fordi guttungen har fått stikkpiller og nå er rumpa hans blitt et våpen og en trussel mot alle møbler i huset

Hvordan fjerner jeg dem? Er det NOEN som forstår hva jeg mener i det hele tatt?? 😜😜😜😜

Anonymous poster hash: 97786...a41

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ingenting jeg... Flekker over hele huset? What?? Bruker han ikke truse og bukse?

Anonymous poster hash: 8033b...1d0

Skrevet

Skjønner ingenting jeg... Flekker over hele huset? What?? Bruker han ikke truse og bukse?

Anonymous poster hash: 8033b...1d0

Det er jo det som er det irriterende. Det går igjennom truser og bukser.

Skrevet

Datteren vår tok mandlene for ikke lenge siden og hun reagererte også på samme måte så lenge hun brukte stikkpiller. Løsningen vår var truseinnlegg og håndklær i sofaen.

Anonymous poster hash: ee479...fd8

Skrevet

Jeg vet (heldigvis) heller ikke hva du mener, men kanskje du kan finne noen tilnærmet tette truser på apoteket. Noen med en form for innlegg.

Eller kjøp sykkelbukse til ham, haha :D

Anonymous poster hash: 9d6d3...e22

Skrevet

Datteren vår tok mandlene for ikke lenge siden og hun reagererte også på samme måte så lenge hun brukte stikkpiller. Løsningen vår var truseinnlegg og håndklær i sofaen.

Godt å se noen med samme erfaring!

Så dere fant ikke en lur måte å fjerne flekker på? Sofaen har fått hard medfart mens jeg har hatt ryggen til 😜

HI

Skrevet

Jeg kjenner problemet. Stikkpiller er laget av hardfett som smelter. Det som kommer ut er nok smeltet fett. Jeg vet at de "nyeste"  paracet stikkpillene blir mer som krem når de smelter og da er dette problemet nesten borte, så ville gått til apoteket å kjøpt den nye typen. Dette vet jeg for jeg bruker selv paracet stikkpiller og det er stor forskjell, selv om de på apoteket ikke aner hva jeg snakker om når jeg spurte de. Jeg har til og med prøvd å smelte en  stikkpille av den gamle typen og en stikkpille av den nye typen i en plastpose bare for å se forskjellen. De gamle blir til olje mens de nye blir til krem. Nå vet jeg ikke hvordan det er med styrker til barn da, men dette er i alle fall gjeldene for voksen styrke. Er faktisk litt forskjell i form også på de nye. litt korter, men tykkere. 

Anonymous poster hash: 226bd...7f3
Skrevet

Mener ikke å gjøre narr av stikkpiller eller problemet, men takk for dagens latter på morgenkvisten!

Døde nesten av latter bare av overskriften jeg! hahahaha :)

Anonymous poster hash: 55618...aa3
Skrevet

Slutt å gi han stikkpiller!

Anonymous poster hash: bdad7...ff4

Skrevet

Slutt å gi han stikkpiller!

Anonymous poster hash: bdad7...ff4

For et dumt svar. Tror du ikke hun har tenkt den tanke? Trenger barnet stikkpille så må barnet få stikkpille. Mange barn som har vanskelig for, eller ikke vil ta medisin og som foretrekker stikkpiller.

Skrevet

Mener ikke å gjøre narr av stikkpiller eller problemet, men takk for dagens latter på morgenkvisten!

Døde nesten av latter bare av overskriften jeg! hahahaha :)

Anonymous poster hash: 55618...aa3

Haha joda jeg antok at den ville sette smilet igang hos noen. Bare hyggelig det 😝👍

Skrevet

Jeg kjenner problemet. Stikkpiller er laget av hardfett som smelter. Det som kommer ut er nok smeltet fett. Jeg vet at de "nyeste" paracet stikkpillene blir mer som krem når de smelter og da er dette problemet nesten borte, så ville gått til apoteket å kjøpt den nye typen. Dette vet jeg for jeg bruker selv paracet stikkpiller og det er stor forskjell, selv om de på apoteket ikke aner hva jeg snakker om når jeg spurte de. Jeg har til og med prøvd å smelte en stikkpille av den gamle typen og en stikkpille av den nye typen i en plastpose bare for å se forskjellen. De gamle blir til olje mens de nye blir til krem. Nå vet jeg ikke hvordan det er med styrker til barn da, men dette er i alle fall gjeldene for voksen styrke. Er faktisk litt forskjell i form også på de nye. litt korter, men tykkere.

Ah takk for forklaringen og tips!

Vi bor i Danmark, så jeg er usikker på om de har en "nyere modell", men jeg skal sjekke!

HI

Skrevet

Jeg kjenner problemet. Stikkpiller er laget av hardfett som smelter. Det som kommer ut er nok smeltet fett. Jeg vet at de "nyeste" paracet stikkpillene blir mer som krem når de smelter og da er dette problemet nesten borte, så ville gått til apoteket å kjøpt den nye typen. Dette vet jeg for jeg bruker selv paracet stikkpiller og det er stor forskjell, selv om de på apoteket ikke aner hva jeg snakker om når jeg spurte de. Jeg har til og med prøvd å smelte en stikkpille av den gamle typen og en stikkpille av den nye typen i en plastpose bare for å se forskjellen. De gamle blir til olje mens de nye blir til krem. Nå vet jeg ikke hvordan det er med styrker til barn da, men dette er i alle fall gjeldene for voksen styrke. Er faktisk litt forskjell i form også på de nye. litt korter, men tykkere.

Ah takk for forklaringen og tips!

Vi bor i Danmark, så jeg er usikker på om de har en "nyere modell", men jeg skal sjekke!

HI

Kanskje prøve et anna merke? De vi har er av merke, wilfa.

Skrevet

Her hadde vi aldri brukt stikkpille til gutten, bare flytende Ibux. Var vanskelig nok å måle temperatur derfra, mens det var helt problemfritt å få han til å drikke ibuxsaften.

Så fikk han dren som 4-åring og vi fikk smertestillende stikkpiller hjem fra sykehuset, samt noe brusetabletter.

Husker hans uttrykk når han så pillen og skjønte hvor den skulle. Priceless! Og etter den første, fikk jeg klar beskjed at han foretrakk smertene fremfor mer stikkpiller. Brusetablettene nektet han å smake på.

Takk for en god latter. Jeg har dessverre ikke råd, men derseom det er snakk om fettet i pillen som lager flekker (blandet med annen brunt materie), kan du kanskje google litt på hvordan man får fettflekker ut av tekstiler. Mulig det som funker for å fjerne f.eks. salatdressing fra en sofa vil funke for problemet ditt.

Anonymous poster hash: bef48...3cd

Skrevet

Den overskriften har du ikke sett før, tipper jeg?

Er det noen som har erfaringer med stikkpiller og deres egne evne til å få rumpa til å skyte ut en merkelig lys væske som setter flekker? Flekker som man ikke kan fjerne?!

Jeg husker jeg hadde samme problem da jeg tok mandlene og måtte ta stikkpiller.

Det var som om kroppen skilte seg av med noe av det, siden jeg måtte fise mye og da kom det en nesten gjennomsiktig væske som gav noen umulige flekker!!!

Jeg har flekker over hele huset, fordi guttungen har fått stikkpiller og nå er rumpa hans blitt et våpen og en trussel mot alle møbler i huset

Hvordan fjerner jeg dem? Er det NOEN som forstår hva jeg mener i det hele tatt??

Hahaha! Fiseflekker!

Anonymous poster hash: 103c9...255

Skrevet

Godt å se noen med samme erfaring!

Så dere fant ikke en lur måte å fjerne flekker på? Sofaen har fått hard medfart mens jeg har hatt ryggen til 😜

HI

Vi kan heldigvis vaske trekket på sofaen. Egentlig 30 grader, vi klinket til med 40 graders vask. Det funket:)

Skrevet

Vann med kullsyre blandet med vanish fikk bort fiseflekkene!

Katastrofe avverget 😃😃😃

HI

Skrevet

Ha ha... jeg skjønte ingenting siden jeg trodde det sto 

Skuespiller og de jævla fiseflekkene...  :fnise:  :hoho:

Anonymous poster hash: d8825...c07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...