Gå til innhold

Noen som skriver gårdsblogg her? Jeg vil gjerne lese :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg søker og søker på nettet men ikke lett å finne blogger om livet på landet. Jeg er veldig interessert! Alt som handler om gardsdrift, dyrking av grønnsaker, selvberging, hjemmelagde produkter fra gården osv. Har en blogg selv, men trenger inspirasjon fra flere :).

Anonymous poster hash: aab2e...bad
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?

Skrevet

ingen?

Jeg kunne skrevet om akkurat det du nevner men har ikke fått ræva i gir enda;) Hvilken blogg skriver du da? Vil gjerne lese om noe av det sammen..

Anonymous poster hash: fd92f...ee3

Skrevet

ingen?

Jeg kunne skrevet om akkurat det du nevner men har ikke fått ræva i gir enda;) Hvilken blogg skriver du da? Vil gjerne lese om noe av det sammen..

Jeg har ikke kommet skikkelig i gang, men det er meningen at vi etterhvert kan formidle litt om prosesser rundt produksjon av produkter (som vi heller ikke er i gang med før til våren), og selve produktene. Men jeg sliter med formen på bloggen, og det er foreløpig bare en "øvelse" frem til vi finner litt mer utav ting. Men, men, litt prøving og feiling må jo til ;)

Jeg syns det er veldig moro å lese andre gårdsblogger da, men fellesnevneren for dem er at de enten oppdateres meget sjelden, eller at det er veldig mye fokus på interiør (ikke noe jeg interesserer meg for).

min prøveklut er her: https://gardsdraumen.wordpress.com/

Skrevet

Jeg liker bloggen din godt, men du trenger flere bilder. Ta bilder av mjødurten og de ferdige saftflaskene, ta bilder av den traktordelen som er i filler, trillebårs med flis osv.

Anonymous poster hash: 4749c...781
Skrevet

Fin blogg, men jo flere blider jo bedre :) 

Anonymous poster hash: 7c38a...68b
Skrevet

Jeg liker den men du bør ha med MYE flere bilder! Vi er som barn vettu, vil helst se på bilder og lese litt tekst;) Jeg fikk låne meg et ordentlig kamera i sommer og har nå kjøpt meg et eget et, for ser virkelig så stor forskjell kvalitetsmessig på bildene. Så det er å anbefale. Lykke til

Skrevet

Ååå jeg vil også bo på gård! Hvordan kom dere på å flytte til gård? Hvor ligger gården? Skal lese bloggen din skikkelig nå så beklager om jeg spør og det står der :)

Mannen og jeg drømmer om et enklere liv på småbruk

Skrevet

Takk for fine tilbakemeldinger! Ja, jeg må bli flinkere med bilder. Det er lettere nå når jeg kan blogge fra mobilen.

Hvordan vi kom på å kjøpe gård? Vi har drømt om det hele livet og letet aktivt de siste fem årene :). Så plutselig fikk vi sjansen, og vi grep den! Angrer ikke, selv om det er mye jobb :)

Skrevet

gården ligger i oppland :)

hi

Skrevet

Kjempe koselig blogg, men vil gjerne se flere bilder ☺

Anonymous poster hash: dc0b2...e71

Skrevet

Leste gjennom den selv nå og ser hva dere mener, det er altfor få bilder, og lite "action" bilder av de tingene jeg faktisk skriver om. Men, nå skal jeg huske mobilen min når jeg går ut. Litt ergerlig at jeg glemte den i dag, for vi tok frem en kjempefin gammel spark og katten la seg på sparken mens vesla sparket gjennom skogen. Da kjente jeg på idyllen et øyeblikk! (selv om traktoren nok en gang er kaputt, ene bilen vår er kaputt og vi skulle hatt nye kjettinger for vi kjører oss garantert fast oppi her.....*puste med magen*....)

Nok en gang takk for fine tilbakemeldinger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...