Gå til innhold

Jeg orker ikke mer sykdom!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er minsten syk for ente gang siden han starta i bhg i august. Har tatt x-antall antibiotikakurer, han har hatt vannkopper, munn-hånd-fot-syken, kraftige forkjølelser, ørebetennelser, halsbetennelser og gudanevethva. Han har 2 hele uker i bhg siden han starta, resten av de har han vært i bhg mellom 2 og 3 dager pga sykdom. Nå er han syk, igjen, og jeg hadde trua på at dette var kortvarig siden han var superpigg både på søndag (når han fikk feber) og igår, men i dag ligger han rett ut med høy feber. altså ingen bhg i morgen heller. Dette påvirker jo hele familien, alt blir amputert og det krever enda mer logistikk når man skal ta hensyn til et sykt barn. åååååååå, jeg måtte bare blåse ut litt!! Midt oppi dette skulle jeg levert ferdig noen skoleoppgaver og lest til eksamen, men det finnes det jo ikke rom for!!

Måtte 2015 bli et bra år!

Anonymous poster hash: 319ac...25d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker hvordan det var. Men det er nok kun dette året som er sånn. Her er ungene nå 5 og 8, og de tre siste åra har de knapt vært borte fra skole/bhg.

Hold ut!

Anonymous poster hash: 26f07...16e

Skrevet

Ja det er jo ikke så mange andre alternativ :) Tenkte at siden han har 2 eldre søsken så var han herda, men den gang ei. Jeg synes førstemann var mye syk, men om jeg sammenligner er det jo ingenting :/
Takk!

Anonymous poster hash: 319ac...25d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...