Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #1 Skrevet 25. november 2014 Jada, forholdsvis ung... gradvis mer rynker og karakteristiske trekk.. men godt under førr... Og podagra.. PODAGRA?? Jeg har så vondt i foten at jeg tror jeg besvimer, hatt det i noen år, men nå er det endelig en diagnose. Denne gangen utløst av sild, julesild. Det var ikke godt engang! Noen andre med samme dritten som vil fortelle hva dere spiser for å få i dere nok proteiner og holde dere unna puriner? Anonymous poster hash: 9e122...a71
the amazing spidermamma Skrevet 25. november 2014 #2 Skrevet 25. november 2014 Det skal visst hjelpe med kirsebær, har jeg hørt. Vi prøvde å gi det til min bestemor som var plaget med dette, men hun er en gammel stabeis, så hun nektet å spise det. All min sympati, det er visst veldig vondt.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #3 Skrevet 25. november 2014 Fnis, det er deg, anonyms bestemor og Kaptein Vom Men all sympati, jeg vet også at det er veldig vondt! (Sild, altså??) Anonymous poster hash: 4f25f...488
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #4 Skrevet 25. november 2014 Ja, trur det er silda.. eneste uten om det vanlige jeg har spist på en stund... hehe Kaptein vom du.. haha! Skal sies at jeg er slank da:P Ikke stereotype, tjukk med gaffel og kniv syndromet. Hilsen ts Kirsebærtips tas i mot med stor takk! Kirsebær er digg (bestemor må ha vært sta ja.. hehe) Anonymous poster hash: 9e122...a71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå