Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #1 Skrevet 25. november 2014 Mannen til ei god venninne. Overhørte følgende i dag: Hun har eksamen. Tar mastergrad, skal levere oppgave på nesten 20 sider nå, om to dager. Mannen måtte i dag bare på trening, noe som resulterte i at hun måtte gå på møte istedet for ham. Han hentet riktignok sønnen dems etter trening da, da han da måtte være med kameraten hjem. Vel hjemme så måååå han se på tv når venninna mi skal skrive oppgave. Hun må da sitte med høreklokker på. Hun skal sitte oppe i natt å skrive og han avslutter dagen med å si: Fint om jeg kan sove lenge i morgen da jeg begynner litt senere på jobb. Hun skal da stå opp med sønnen. I morgen er siste dag før hun skal levere og han sier: Jeg skal se på en kamp i morgen, men kan skaffe barnevakt! Venninna mi spør om han ikke kan droppe den kampen. Nei, det går ikke. Han skal dra å se på kampen. Hva tenker dere? Er d ok? Anonymous poster hash: fe04e...69b
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 25. november 2014 #2 Skrevet 25. november 2014 Jeg hadde forventet mer av min om jeg sto i den posisjonen hvertfall.. Hadde han ikke vist forståelse for min situasjon og foreslått litt hjelp og avlastning i dette begrensede tidsrommet, hadde jeg nok sagt klart ifra. Heldigvis hadde ikke min vært så egoistisk. Da hadde jeg blitt veldig overrasket. Så svaret mitt er: Nei, jeg synes ikke det er ok.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #3 Skrevet 25. november 2014 Høres ut som han med vilje saboterer henne. Ikke akseptabelt! Anonymous poster hash: ebf90...a4e
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #4 Skrevet 25. november 2014 Sier alt om han det. Ikke min type mann. Anonymous poster hash: 32d5e...500
*SommerFrisk* Skrevet 25. november 2014 #5 Skrevet 25. november 2014 Nei det hadde jeg ikke akseptert. Jeg har respekt for min mann og han har for meg.hadde han gjort dette så hadde jeg fått hakeslepp, dette ligger ikke til vår natur. Din venninne høres altfor tålmodig ut. Og hennes mann er åpenbart veldig egosentrisk. Synd.
håperpåvinterbarn Skrevet 25. november 2014 #6 Skrevet 25. november 2014 Hadde ikke hatt en slik mann. Superegoist kalles det.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #7 Skrevet 25. november 2014 Man skal ønske å fremme den man elsker.. For en idiot! Anonymous poster hash: 94fb2...69d
*Miss Marple* Skrevet 25. november 2014 #8 Skrevet 25. november 2014 Jeg tenker at det er en veldig smålig og misunnelig mann og det hadde absolutt ikke vært greit å oppføre seg sånn.
skjotta Skrevet 25. november 2014 #9 Skrevet 25. november 2014 Reagerer mer på at din venninne finner seg i det.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #10 Skrevet 25. november 2014 Så bra at hun nesten er ferdig med utdannelsen. Kanskje hun kan flytte fra den egoisten når hun har fått seg jobb og lønn Anonymous poster hash: defb8...a32
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. november 2014 #11 Skrevet 25. november 2014 Ja jeg hadde reagert på det! Hadde ikke synes det var greit og gitt beskjed om det.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #12 Skrevet 25. november 2014 Det hadde jeg ikke godtatt ett øyeblikk!!! Anonymous poster hash: 50411...35b
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #13 Skrevet 25. november 2014 det er lett å si hva man ville og ikke ville gjort. Jeg har vært sammen med en sånn mann, og jeg turte ikke si fra. Han bare var sånn, alltid. Men nå, nei, jeg hadde ikke godtatt det. Kjenner ei som har en sånn mann, og jeg fatter ikke at hun holder ut. men når man har vært sammen "for alltid" er det vanskelig å bryte gamle vaner. Anonymous poster hash: 90300...ccb
PRobert Skrevet 25. november 2014 #14 Skrevet 25. november 2014 Jeg tør heldigvis å si fra når noe plager meg, hva kan skje liksom? Mannen min får tåle å høre det hvis han oppfører seg som en dass, heldigvis skjer det ytterst sjeldent.. Hadde aldri orket en slik mann.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #15 Skrevet 25. november 2014 20 sider er da ikke mye. Det rekker hun på et par kvelder etter at barna har lagt seg Anonymous poster hash: 22e0c...995
the amazing spidermamma Skrevet 25. november 2014 #16 Skrevet 25. november 2014 Han er en egoistisk dust.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #17 Skrevet 25. november 2014 20 sider er da ikke mye. Det rekker hun på et par kvelder etter at barna har lagt seg Anonymous poster hash: 22e0c...995 Du har aldri skrevet noen master ihvertfall... Anonymous poster hash: e3c4e...2fe
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #18 Skrevet 25. november 2014 Jeg hadde smilt til ham, og sagt at jeg losjerer meg på hotell til oppgaven er levert og at han får klare seg selv (med barnet) frem til da. Jeg hadde altså ikke godtatt å blitt behandlet som en dørmatte. Her hjemme er det mannen som holder på med videreutdanning. Jeg gjør ALT for at han skal få ro og tid til å levere gode oppgaver, lese til prøver osv. Er det ikke det man skal gjøre da, som både partner og venn? Alt annet høres helt fjernt ut for meg. Anonymous poster hash: 77ee0...03f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå