Gå til innhold

Inspirert! Går dere nakne rundt i huset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Viser dere dere nakne foran mann og barn?

Anonymous poster hash: 54483...642

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hender støtt og stadig, prøver å være bevisst på det siden naboene på andre siden har greit med innsyn fra sin veranda, men av og til skjer ting i en fei her i heimen og da blir det sånn da

Skrevet

Ja. Prioriterer derfor leilighet med lite innsyn. Har ofte gardinene igjen, det er ulempen ved å være et naturbarn ;)

Anonymous poster hash: 6baeb...99c

Skrevet

Jupp. Hver dag!

Anonymous poster hash: 3b25e...d06

Skrevet

Ja, men ikke så ofte. Er så frysen av meg.

Anonymous poster hash: 87513...fa5

Skrevet

Det hender at vi ser hverandre på badet, men er ikke slik at jeg løper rundt naken i hele huset før frokost.

Anonymous poster hash: 137a0...191
Skrevet

Bare mellom soverommet og badet. Er for mange vinduer på kjøkkenet og stua.

Anonymous poster hash: eca97...222
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har ikke noe problemer med å vise meg naken for familien, jeg syns bare det er ubehagelig å gå naken rundt, derfor skjer det bare fra badet og til soverommet.

Skrevet

Jeg går ikke naken rundt i huset nede for da kan alle som går forbi se meg om de tilfeldigvis kikket inn.

Men er ikke redd for å være naken og at familien ser meg. Kan fint gå naken fra badet og opp eller stå naken på badet med døra åpen.

Skrevet

Ja. Det er i eget hjem, lite innsyn, og det er naturlig å være nakne.
Ikke at vi sprader rundt slik hele dagen, men etter en dusj, kanskje om morgenen før klærne er kommet på.
Jeg vil ikke at barna skal få et dårlig og unaturlig forhold til kropp.

Anonymous poster hash: 4e0ad...969
Skrevet

Ja, men har ikke barn enda (bare gravid). Vært sammen i mange mange år og går ofte nakne foran hverandre her hjemme

Anonymous poster hash: fd1e1...3e2

Gjest Julia1984
Skrevet

Jeg går ikke naken rundt i huset, men vi ser hverandre nakne daglig, både barn og foreldre. Barna mine går nakne ofte før de kler på seg....

Skrevet

Kommer snart Sint naken biltyv og sier at nakenhet er fysj og INGEN får se hverandre nakne i det huset.og gud forby hvis man står naken på badet og noen skulle komme inn eller om man har glemt noe på badet og går naken inn fra soverommet.

FY FY FY

Anonymous poster hash: c2448...de2

Skrevet

Sprader ikke rundt naken, men forter meg heller ikke med å ta på meg klær om morgenen. Vi sover nakne og deler bad med gutten, vi ser hverandre nakne så å si hver dag uten å reflektere over det.

I vår forrige leilighet (4. etasje uten innsyn) gikk jeg på badet helt på andre siden av leiligheten uten å ta på meg klær, så for alle praktiske formål "paraderte jeg rundt" naken. Nå har vi bad med direkt adkomst fra soverommene og innsyn fra parken rundt blokken, "paraderingen" er blitt betraktelig redusert.

Anonymous poster hash: c11f9...fd9

Skrevet

Nei jeg går ikke naken rundt i huset. Min 9 årig datter kommer inn på badet når jeg dusjer og omvendt vis vi trenger å bruke badet samtidig. Men ingen av oss sprader rundt naken. Min samboer Gjør heller ikke dette og han går heller ikke inn på badet når hun dusjer lenger. Nå har hun blitt såpass stor at hun vil være i fred for han. Hun går hekler ikke inn på badet når han dusjer. Var ikke så nøye på det når hun var mindre.

Selv om han har Vært som en far for henne siden hun var 2 år har hun alikevel funnet sine grenser nå og det synes jeg er helt naturlig.

Anonymous poster hash: ed5c6...e81

Skrevet

Nei.

Men naboen gjør det titt og ofte og det er god underholdning.

Anonymous poster hash: bfa80...dfd

Skrevet

Kommer snart Sint naken biltyv og sier at nakenhet er fysj og INGEN får se hverandre nakne i det huset.og gud forby hvis man står naken på badet og noen skulle komme inn eller om man har glemt noe på badet og går naken inn fra soverommet.

FY FY FYAnonymous poster hash: c2448...de2

Du mobber henne i flere tråder! Selv om du ikke deler samme meninger som tyven har du ingen rett til å hetse henne slik du gjør! Mobbing er mer motbydelig i mine øyne enn å ha anderledes syn på ulike saker!

Anonymous poster hash: 4d386...233

Skrevet

Nei går ikke rundt i huset naken,å nei jeg viser meg ikke naken foran sønnen min på 3 år.

Han sier nok pinlige ting i barnehagen fra før av så trenger ikke mer :P

Anonymous poster hash: 4eb47...4cd
Skrevet

Kun vist jeg må, hente truse som henger på klæstativet, eller bh 😊

Anonymous poster hash: aea5a...83b

Skrevet

Kun vist jeg må, hente truse som henger på klæstativet, eller bh 😊

Anonymous poster hash: aea5a...83b

HVIS.....ikke vist.

Anonymous poster hash: c2448...de2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...