Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #1 Skrevet 24. november 2014 Har tatt av meg 10 kg siden begynnelsen av september. Vet at det ikke er enormt, men for meg var det en dryg bøyg. Har enda 5-6 kg å ta av, men dette var et stort delmål Ingen som har kommentert det, så derfor jubler jeg her i stedet Kanskje jeg værre mine ekstra kg så bra at de ikke vistes. Anonymous poster hash: b0896...d06
Marriet Skrevet 24. november 2014 #2 Skrevet 24. november 2014 Gratulerer!!! Og ti kg siden september er mye! Du har gjort en god jobb og har all grunn til å være stolt av deg selv
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #3 Skrevet 24. november 2014 Så bra. Gratulerer. Har selv gått ned 17. Og må si de etter 10 kg ble det kommentarer på. Gikk fra 73 til 57. En veldig god følelse. Stå på. Anonymous poster hash: 1bbbb...2a5
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 24. november 2014 #4 Skrevet 24. november 2014 Gratulerer!! Det er alltid deilig å greie et mål! 😊 Selv har jeg null motivasjon og greier ikke starte nå før jul.. Men håper jeg kan skrive et lignende innlegg si.. Sånn rundt Mars? 😉 Uansett.. Godt jobba!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #5 Skrevet 25. november 2014 Gratulerer så mye. Prøver selv og gå ned, men det går så sakte, så mister jeg motivasjonen. Gikk ned 7 kg i sommer, gikk opp 2 kg i høst. Meldte meg inn på treningssenter i går, og har kuttet ut søtsaker. Så satser på at jeg går ned mer nå. Har 15 kg jeg skal ned. Anonymous poster hash: d3c10...5df
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. november 2014 #6 Skrevet 25. november 2014 Gratulerer, du har vært råflink!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå