Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #1 Skrevet 24. november 2014 Han tenner ikke på meg mer. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Om jeg tar det opp får jeg ikke noe bra svar, og ofte skal han da gjøre det godt igjen dagen etter og ha sex med meg. Sist gang tok han på seg selv og gjorde den stiv og sa at jeg tente han. Jeg sa jeg ikke hadde lyst og han ble kjempe glad. Jeg klarer ikke å ikke føle meg stygg. Har aldri følt meg stygg før. Men nå føler jeg meg styggere og styggere for hver dag som går. Hvordan skal jeg klare å føle meg pen når kjæresten min ikke tenner på meg? Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: 76f99...ce0
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #2 Skrevet 24. november 2014 Han tenner ikke på meg mer. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Om jeg tar det opp får jeg ikke noe bra svar, og ofte skal han da gjøre det godt igjen dagen etter og ha sex med meg. Sist gang tok han på seg selv og gjorde den stiv og sa at jeg tente han. Jeg sa jeg ikke hadde lyst og han ble kjempe glad. Jeg klarer ikke å ikke føle meg stygg. Har aldri følt meg stygg før. Men nå føler jeg meg styggere og styggere for hver dag som går. Hvordan skal jeg klare å føle meg pen når kjæresten min ikke tenner på meg? Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: 76f99...ce0 Snakke med ham? Det er ikke unaturlig at sexlysten går opp og ned, og han viser jo initiativ til å ville ha sex for din skyld. Spør om det er noe nytt han vil prøve? Anonymous poster hash: 61c96...e78
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #3 Skrevet 25. november 2014 Det er ikke noet annet svar enn at dere må snakke sammen... Har det vært noen store forandringer for din del i det siste, enten utseendemessig eller emosjonelt? Eller det samme for ham? Anonymous poster hash: 6abb6...602
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #4 Skrevet 25. november 2014 Eller er han kanskje utro? Eller har følelser for en annen? Da kan det være samvittigheten hans som gjør at han ikke vil. Tviler på det er deg det er noe galt med. Anonymous poster hash: 86cc3...021
*SommerFrisk* Skrevet 25. november 2014 #5 Skrevet 25. november 2014 Jeg vet ikke hva jeg skal si, for har aldri vært i den situasjonen. Men jeg synes veldig synd på deg. det må være fryktelig og ha det slik. Du er garantert ikke stygg. Men mannen din er stygg mot deg som ikke engang forklarer deg hvorfor. Det ligger nok noe helt annet til grunne, men det er naturlig at dine tanker går på deg selv i en slik situasjon . Tør du og fortelle han hvor inderlig lei deg du blir av dette? Forteller han deg ikke årsaken da så er han hensynsløs:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå