Gå til innhold

Hvem tror du vinner Big Brother?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror Erlend eller Anders. Kanskje Anna.

Anonymous poster hash: 3ab18...724

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper IKKE jenny vinner.Ingen verdi vinner.Anna eller Andres kanskje.

Anonymous poster hash: 55bf5...2e8
Skrevet

Håper IKKE jenny vinner.Ingen verdi vinner.Anna eller Andres kanskje.

Anonymous poster hash: 55bf5...2e8

Hun vinner ikke. Skiller seg ikke ut. Men hvorfor liker du henne ikke?

Anonymous poster hash: 3ab18...724

Skrevet

Hva er egentlig en verdig vinner av Bigbrother? Bare nysgjerrig.. Følger ikke med, men kjenner jeg lurer. Er ikke egentlig alle like verdig om man holder ut i 100 dager?

Skrevet

Hva er egentlig en verdig vinner av Bigbrother? Bare nysgjerrig.. Følger ikke med, men kjenner jeg lurer. Er ikke egentlig alle like verdig om man holder ut i 100 dager?

Premissene for å vinne big brother er vel å være der inne i 100dager uten å bli stemt ut, så har man oppfylt det så er man en verdig vinner da 😊

Tipper pelle eller anders, forresten.

Skrevet

Premissene for å vinne big brother er vel å være der inne i 100dager uten å bli stemt ut, så har man oppfylt det så er man en verdig vinner da 😊

Det er det jeg tenker jeg også.. Man er jo alle like "verdig"..

Og den som vinner er jo best likt av seerne, så da er man jo verdig selv om andre som har stemt annerledes mener de ikke er det.. Eller?

Skrevet

Går BB på tv no???omg

Anonymous poster hash: 735ca...fa5

Skrevet

Det er det jeg tenker jeg også.. Man er jo alle like "verdig"..

Og den som vinner er jo best likt av seerne, så da er man jo verdig selv om andre som har stemt annerledes mener de ikke er det.. Eller?

Så vidt meg bekjent er det det konseptet går ut på.

Samme greia ser jeg på Facebook i dag, folk roper ut om at Olav ikke fortjente å vinne tvekampen. Vant han konkurransen? Ja. Ja, da fortjente han det da..

Skrevet

Anders.

Anonymous poster hash: 8d324...a2b

Skrevet

Anders ja, han er så blid og jordnær 😊

Anonymous poster hash: 03e22...2cd

Skrevet

Dessverre Erland eller Anders,men håper Jenny eller Anna :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...