Gå til innhold

Hei :)


Leirha

Anbefalte innlegg

Tenkte å ta en  presentasjon, det kan jo være hyggelig :)

Jeg er 35 år og har 3 gutter fra før, 2 med samboer og en fra tidligere forhold.
Alderen på guttene er 17år, 6år og 2år.
Er utdannet sykepleier og har en 50& nattstilling på sykehuset.
Holder på å videreutdanne meg i tillegg til å jobbe.
 

Jeg har alltid tenkt at i min familie, ja der skulle det være mor og far og 3 barn.
Men da jeg ble gravid for tredje gang, så kjentes det ikke ut som det var mitt siste svangerskap, det var for uvirkelig at jeg ikke skulle være gravd en gang til.
Det samme var da jeg fødte, og ammet, og hadde baby i hus, det virket helt feil for meg at dette var siste "runde", men slo det fra meg.
Helt til nå i sommer, samboer og jeg hadde en god lang prat om barn, og fant ut av vi var noenlunde på bølgelengde (han måtte presses litt).
Vi bestemte oss på å starte prøvingen i september, så på 3 forsøk så satt spiren.
Håper den sitter fint og helt fram til termin :)

Regner egentlig med å gå over termin, har gjort det med de forrige, 4 dager,11 dager og 7 dager.
Helt greit, det er det minste problemet, jeg er instilt på det.

Akkurat nå har jeg nok av symptomer til å kjenne jeg er gravid, etter å ha g¨tt gjennom dette 3 ganger før, føler jeg at jeg kjenner kroppen litt når det gjelder det.
 

-Har liggamentsmerter

-Ømme, såre og tunge pupper.

-Mensmurring innimellom, men ikke smerter, ikke som ved mens.

-Følelse av at livmor knytter seg til tider, som små kynnere, det er svært ubehagelig. Har alltid hatt det tidlig.

-null matlys, blir uggen på tanken av noe søtt

-Trøtt, så veldig trøtt, kan sitte å duppe midt på lyse dagen.

Er ennå i min 5 uke lykkelig uvitende om kvalme, men venter på den.
Den har kommet som et brak med de andre sånn ca neste uke, i min 6 uke.
Denne gang blir jeg vel kvalm for alltid, da det bare har tatt seg opp for hvert svangerskap.

Med første varte det til uke 16, andre til uke 22, med siste hadde jeg ekstrem svangerskapskvalme og kastet opp til dagen han ble født.

Krysser fingrene for mindre kvalme denne gang!

Bortsett fra det er det kun halsbrann som har plaget meg virkelig.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...