Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #1 Skrevet 24. november 2014 Sluttet å amme for flere mnd siden, men går fortsatt i amme-bh fordi ingen av mine gamle bh'er passer. Er overvektig og føler meg skikkelig ufresh! Har ikke hatt sex med mannen på pinlig lenge, føler meg nesten aseksuell... Jeg er utrolig selvkritisk, så trenger egentlig ikke ta deg sammen-type-råd. Har dere noen tips til å få meg til å føle meg verd å bruke penger på, verd å freshe opp? Anonymous poster hash: 9eff9...0cb
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #2 Skrevet 24. november 2014 Kjøp ny BH! Seriøst, det gjør underverker. Gjerne en litt sexy en, med en tilhørende truse som passer kroppsfasongen din. Her er et annet tips - onaner! Lyst avler lyst når det kommer til sex. Hadde helt samme problemet selv for noen måneder siden, og løsningen var å onanere og ha sex "for partnerens skyld" helt til sexlysten kom tilbake. Vet at onani kanskje ikke er det du tenker mest på som småbarnsmamma, men ta deg tiden til det for din egen skyld. Det både øker sexlysten din og generelt velværen din, og kanskje føler du deg til og med litt sexy igjen. Anonymous poster hash: 30895...d93
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #3 Skrevet 24. november 2014 Signere 1 svar. Kjøp deg en skikkelig vibrator (elektrisk massasjeapparat - de på strøm som får deg til å komme på no time) er du aldri så sliten orker du likevel denne. Du får opp lysten!! Kjøp deg nytt undertøy! Og om du ikke gjør det gå tilbake til sminkerutiner. Dette gjorde susen for meg etter forrige svangerskap og sextørke. Inviterte etterhvert mannen med for kos, og så var jeg klar for ham. Problemet var at sex ble tiltak og jeg trengte lang tid for å bli våt, så der ba jeg mannen være tålmodig mens jeg jobbet opp lysten for penetrering... Anonymous poster hash: 98e91...e3b
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #4 Skrevet 24. november 2014 Signere 1 svar. Kjøp deg en skikkelig vibrator (elektrisk massasjeapparat - de på strøm som får deg til å komme på no time) er du aldri så sliten orker du likevel denne. Du får opp lysten!! Kjøp deg nytt undertøy! Og om du ikke gjør det gå tilbake til sminkerutiner. Dette gjorde susen for meg etter forrige svangerskap og sextørke. Inviterte etterhvert mannen med for kos, og så var jeg klar for ham. Problemet var at sex ble tiltak og jeg trengte lang tid for å bli våt, så der ba jeg mannen være tålmodig mens jeg jobbet opp lysten for penetrering... Anonymous poster hash: 98e91...e3b Altså begynn å sminke deg - ikke gjøre dette som alternativ til bh- mente at du skulle gå tilbake til gamle sminkerutiner om du ikke allerede har gjort det... Anonymous poster hash: 98e91...e3b
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #5 Skrevet 24. november 2014 Tusen takk for gode tips! Jeg skal definitivt kjøpe nytt undertøy! Hi Anonymous poster hash: 9eff9...0cb
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #6 Skrevet 25. november 2014 Tusen takk for gode tips! Jeg skal definitivt kjøpe nytt undertøy! Hi Anonymous poster hash: 9eff9...0cb Ja, og kjøp det i en ordentlig bh butikk. Type triumph, change.. De hjelper deg å finne rette bh str. Jeg rota meg endelig tilslutt på triumph i sommer. Fikk hjelp. Av proff dame. Hun tok mål og fant frem. Jeg som før hadde brukt 90 d, endte med 85 G. Og du og du for en forandring. ( jeg er også overvektig) I tilegg bør du dra til frisøren. Klipp og farg. Gjerne ta farg bryn og vipper. Da trengst det ikke så mye sminke til hverdags. Dra innom et parfymeri, få råd om hverdagssminke. Kjøp klær. Jeg har funnet meg en ny favorittbutikk der de har store str. Junarose heter den. ( vet ikke hvor overvektig du er da, men tips uansett) Veldig store i str, så der må en bestille mindre enn en bruker. Anonymous poster hash: c9eeb...cfa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå