Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #1 Skrevet 24. november 2014 Samboeren min har nylig gått ut i pappaperm, og går derfor i åpen barnehage med sønnen vår to dager i uka. På den åpne barnehagen vi hører til, er det en dame med et barn på samme alder som vårt, som han har fått veldig god kontakt med. De er sammen når de er i barnehagen, og går alltid sammen hjem, ettersom hun bor nærme oss. Nylig har de begynt å sende sms og avtaler å møtes med barna utenfor barnehagen. Jeg er alltid inkludert i avtalene, men jeg blir likevel skeptisk til at de tilbringer så mye tid sammen. Han forsvarer det med at både hun og oss mangler andre bekjente med barn, og at han synes det er fint å ha kontakt med noen med samme interesser som oss som også har barn. Han har også begynt å være ute flere kvelder i ukedagene, hvor han sier at han er på besøk hos kompiser. Det i seg selv er ikke uvanlig, men han er ute mye oftere enn han har brukt å være. Idag hadde han vært alene med sønnen vår mens jeg var på jobb, og et par timer etter jeg kom hjem sa han bare "jeg stikker til en kompis", selv om vi knapt hadde sett hverandre eller pratet sammen hele dagen. Etter et par timer ringte jeg ham for å høre om han tenker å komme hjem snart. Han bruker lang tid på å ta telefonen, og når han først tar det, så hører jeg at han er stresset. Jeg hører ekko i bakgrunnen når han prater, så jeg spør om han har gått ut i gangen for å ta telefonen, han svarer at han står på badet, men jeg hører tydelig ekko som i en gang. Han sier at han og kompisen sitter og hører på musikk, og at han ikke har lyst til å komme hjem ennå. Jeg er legger på uten å si hadet, hvorpå han sender en melding og er overdrevent koselig og medgjørlig, og sier at han godt kan komme hjem for han vil ikke krangle. Dette ligner ikke ham, for å si det sånn. Han har alltid gitt uttrykk for å være "imot" utroskap, men man vet jo aldri, og alle utroskapshistorier starter jo på samme måte... Hva tenker dere? Anonymous poster hash: f6d6a...c15
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #2 Skrevet 24. november 2014 Grunn til bekymring er det ikke - enda. Paranoid er du heller ikke. Jeg ville nok spurt rett ut om han traff denne damen, jeg. Ta spørsmålet helt ut av det blå, så ser du nok om han svarer ærlig eller ikke. Anonymous poster hash: 9fa54...7a0
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #3 Skrevet 24. november 2014 Jeg hadde ant ugler i mosen. Så skeptisk er jeg. Men hadde ikke stolt på han, men hadde heller funnet ut hvor denne dama bor og dratt dit neste gang og sett om bilen hans stod i nærheten. Anonymous poster hash: 1b29a...440
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #4 Skrevet 24. november 2014 Det høres helt ærlig ikke særlig bra ut. Ikke det at han nødvendigvis har vært utro, men noe skurrer. Anonymous poster hash: 6a71b...d6f
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #5 Skrevet 24. november 2014 Jeg vet også at denne dama sliter med sitt eget forhold, det har hun nemlig fortalt samboeren min... Jeg har ingen til å passe på minsten for å følge etter ham når han drar ut, og når jeg setter spørsmålstegn ved at han treffer henne så mye, og snakker om henne hjemme, så sier han bare at jeg er paranoid og ikke stoler på ham. Dette høres ut for meg som et klassisk tilfelle av utroskap, men jeg har jo ingenting å ta ham på. Han vet at jeg er både sjalu og overdrevent observant av person, så han vet vel å gjemme absolutt alle spor hvis det skulle være slik. Noen som har noen tips til hva jeg burde gjøre og hvilke tegn jeg eventuelt burde følge med på fremover? Anonymous poster hash: f6d6a...c15
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #6 Skrevet 24. november 2014 Last ned finn iPhone app Anonymous poster hash: 25a3c...55e
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #7 Skrevet 24. november 2014 Har ikke iPhone! H*lvete... Anonymous poster hash: f6d6a...c15
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #8 Skrevet 24. november 2014 Send han en melding på Facebook. Der står det gjerne hvor han sender meldingen fra. Jeg ville tatt med meg barnet å funnet ut av hvor denne kvinnen bor. Kjørt dit for å sett om bilen hans sto der. Om det er noe eller ikke er ikke godt å si men jeg ville funnet ut av det 😊. Evt har du ei venninne som kan kjøre til kompisen/denne dama å sjekke? Anonymous poster hash: a9278...3a3
Sienna85 Skrevet 25. november 2014 #9 Skrevet 25. november 2014 Spurte du ham da han kom hjem i går, HI?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #10 Skrevet 25. november 2014 Bli venninne med dama så skal du se det blir slutt på dette tullet han driver med. Anonymous poster hash: 0b2ce...721
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #11 Skrevet 25. november 2014 Spør han rett ut. Hvorfor gå rundt grøten? Si hva du vil vite. Heller bedre at han (og du) er ærlige med hverandre. Anonymous poster hash: 90ccc...50d
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #12 Skrevet 25. november 2014 Hvis du vil berolige deg selv kan du jo ta en telefon til den kameraten han var hos. Spør om for eksempel bensinkortet til bilen, lua til ungen eller noe annet kan ligge igjen der etter at mannen var på besøk. Si at nå har du lett alle steder så du tenkte at mannen kansje hadde fått det med seg eller noe sånt. Da får du jo vite om han var der han sa han var. Anonymous poster hash: b6db3...dd3
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #13 Skrevet 25. november 2014 Dama har et forhold og mannen din er sammen med deg. Jeg synes det er en uting at menn og kvinner ikke kan være venner når det er så mange som er alene og ønsker noen å være med. Har selv en venn med barn som jeg har blitt kjent med gjennom skolen til eldste. Han er skilt og jeg er gift. Vi henger sammen rett som det er både med og uten barn. Føler jeg kan fortelle alt til han også når ting er dårlig hjemme uten at det ligger mer i det. Jeg snakker også om han hjemme til mannen min, fordi jeg er veldig glad jeg har blitt kjent med denne andre mannen. Han er som en mannlig versjon av meg Det er kun vennskapelig mellom oss. Jeg synes du skal ta deg tid til å bli kjent med denne damen. Og så synes jeg du og mannen skal snakke om hvor grensen din går ift damen. Jeg synes også dere skal snakke om hvor mye det er greit å henge med kamerater i fritiden fremfor med familien. Kommunikasjon er nøkkelen her! Anonymous poster hash: 0c0d8...29d
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #14 Skrevet 25. november 2014 Hvis du vil berolige deg selv kan du jo ta en telefon til den kameraten han var hos. Spør om for eksempel bensinkortet til bilen, lua til ungen eller noe annet kan ligge igjen der etter at mannen var på besøk. Si at nå har du lett alle steder så du tenkte at mannen kansje hadde fått det med seg eller noe sånt. Da får du jo vite om han var der han sa han var. Anonymous poster hash: b6db3...dd3 Ikke sikkert kompisen vil avsløre at han ikke har vært hos ham. Dersom han vet om noe, mener jeg...... Anonymous poster hash: a6968...4a0
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #15 Skrevet 25. november 2014 Jeg tenker at han er på vei til å være utro. Hadde konfrontert drittgubben, og bedt han kutte kontakten fullstendig. Bare tull det de andre politisk korrekte mødrene sier her, at man plutselig får nye venner av motsatt kjønn når man er gift eller samboer med barn. Da er det som regel følelser involvert. Anonymous poster hash: 7c157...fc8
Gjest Skrevet 25. november 2014 #16 Skrevet 25. november 2014 Hmmmm lukter ulv i søte fåreklær lang vei dette her. Sorry..... men dette er følelsen min!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #17 Skrevet 25. november 2014 Jeg tenker at han er på vei til å være utro. Hadde konfrontert drittgubben, og bedt han kutte kontakten fullstendig. Bare tull det de andre politisk korrekte mødrene sier her, at man plutselig får nye venner av motsatt kjønn når man er gift eller samboer med barn. Da er det som regel følelser involvert. Anonymous poster hash: 7c157...fc8 Mulig det er sån for deg, men ikke her. Anonymous poster hash: b6db3...dd3
Villbringebringebær Skrevet 25. november 2014 #18 Skrevet 25. november 2014 Neste gang han er hos sin kompis tar du ungen i vogna og tusler forbi denne damen. Barnet sovner vel i vognen Jeg hadde ikke vært skeptisk til at de var sammen på dagtid MED barn, men hadde blitt mistenkelig om min mann plutselig var mer med venner og nervøs når jeg ringte og gikk i et annet rom for å svare tlf ol... Ta tlf hans når han er hjem å si din ikke fungerer så bra så du må låne hans litt.. Da ser du jo fort om han har noe å skjule på hans reaksjon. Her hjemme har vi ikke noe å skjule og kan bruke hverandres telefoner og ipader helt om hverandre, om det endres blir jeg mistenkelig. Så prøv det
*SommerFrisk* Skrevet 25. november 2014 #19 Skrevet 25. november 2014 Vi har et greit forhold sånn. Vi blir venner med folk vi liker, men som regel er de i samme vennegjeng eller nye tilskudd til gjengen. Jeg har vært mest sosial og derfor kjenner jeg tilskuddene bedre. Men dette er mennesker som både han og jeg kan sitte i pysjen foran, dytte innpå godteri med, sammen mannen min og jeg eller hver for oss. Jeg kan møte kompiser alene uten at han bryr seg, men dette er folk han kjenner. Hadde jeg truffet en ny mann som jeg ville være bestevenn med så hadde jeg introdusert ham hjemme, både for mann og barn, Dordi det er største delen av livet mitt. Helt naturlig, at mennesker jeg er glad i også kjenner familien min. Og jeg er slik andre vei. Men han har ikke så mye jentevenner foruten de som opprinnelig er mine. Og de må han gjerne feste med, havne på nachspiel alene med osv. Null problem. Men dette scenarioet ditt HI, det hadde jeg ikke likt. Jeg hadde blitt betenkt.Jeg er IKKE sjalu. Jeg stoler nesten for mye på mennesker. vi har alle fri vilje, og kan til syvende og sist gjøre som vi vil. Men hadde det da vist seg at min mann gjorde dette, så hadde jeg blitt utrolig skuffet. Helt unaturlig og fjernt. Jeg er gammeldags og veldig tradisjonell sånn i bunn og grunn. Snakk med han og fortelle at du synes det er veldig ubehagelig at han tilbringer tid med henne alene. Og det i seg selv bør være nok til at han dropper dette forbanna tullet sitt.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #20 Skrevet 25. november 2014 Hvordan går det med deg HI? Anonymous poster hash: 6a71b...d6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå